سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دردسرهای داعش برای تلگرام به کرملین کشیده شد


به گزارش ایرنا، «دیمیتری پسکوف» امروز( سه شنبه) به خبرنگاران گفت: ساماندهی و تنظیم فعالیت سامانه تلگرام مطرح است، زیرا انجام این اقدامات برای تامین امنیت جامعه اهمیت دارد.
سخنگوی رییس جمهوری روسیه افزود: فیلترینگ سامانه پیام رسانی تلگرام در دستور کار قرار ندارد و این سامانه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
پسکوف همچنین یادآوری کرد که بسیاری از مقام های روس از سامانه تلگرام استفاده می کنند.
«آلکساندر آگییف» معاون کمیسیون امور قوانین دومای روسیه درنامه ای به «آلکساندر بورتنیکوف» رییس سازمان امنیت فدرال این کشور خواستار اقدام فوری درباره سامانه پیام رسان تلگرام شده است.
آگییف تاکید کرده است که تروریست های داعشی از طریق تلگرام اقدامات خود را هماهنگ می کنند.
به گفته معاون کمیسیون امور قوانین دومای روسیه، اعضای داعش فعالانه از تلگرام برای انتشار ایده های افراط گرایانه و عملی کردن اهداف این گروه تروریستی استفاده کرده و تصاویر و فیلم های ویدیوئی مربوط به فعالیت های خود را منتشر می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حالی که برخی شبکه های اجتماعی دیگر با ایده ها و فیلم های افراط گرایان و تروریست ها مقابله می کنند، تلگرام تاکنون از قبول درخواست های کاربران برای پیوستن به اقدامات نرم افزاری ضد تروریستی خودداری کرده است.
بر اساس اطلاعات رسانه های روسی، بیش از 9 هزار نفر از اعضای داعش از سامانه پیام رسانی تلگرام استفاده می کنند.
این سامانه به تازگی اعلام کرد که 78 کانال به 12 زبان را که با گروه تروریستی داعش ارتباط داشت وایده های افراط گرایی و تروریستی را ترویج می کردند، مسدود کرده است.
در گزارش تلگرام آمده است: تمام شکایات کاربران در پایگاه اینترنتی ویژه ای به نام [email protected] به دقت بررسی می شود و تدابیر متناسب برای مسدود کردن کانال های متخلف اجرا می شود.
سامانه تلگرام همچنین امکان اطلاع رسانی درباره اطلاعات غیرقابل قبول را برای کاربران فراهم کرده است.
این سامانه سال 2013 توسط یک سرمایه دار روسی به نام «پاول دوروف» تاسیس و راه اندازی شد که اکنون در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
اروپام*391**1516

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بیچاره داعش کارش ب کجا کشیده ؟؟ !!!!! سوریه