ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عزت‌الهی: گل سعید باعث شادی مردم ایران شد


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.22 - 15:57

عزت‌اللهی: گل سعید باعث شادی مردم ایران شد

فارس/ مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: کی‌روش با تفکر حرفه‌ای که دارد به دنبال ساخت آینده تیم ملی ایران است.
نادر عزت‌الهی در مورد اولین گل ملی سعید عزت‌الهی که در بازی با ترکمنستان به ثمر رسید، گفت: گلی که سعید زد باعث افتخار من و تمامی مربیانی است که با سعید کار کرده‌اند. گل او باعث خوشحالی مردم ایران و بخصوص مردم خوب انزلی شد. این لطف خدا بود. امیدوارم او همچنان روند رو به پیشرفتش را ادامه بدهد.
وی در مورد بازی تیم ملی، گفت: من این بازی را در ورزشگاه آزادی دیدم و کنار سیدجلال حسینی و مهدی طارمی نشسته بودم. از دیدن بازی تیم ملی لذت بردم. کی‌روش به نسل جوان ما انگیزه و میدان داده است. مردم هم دوست دارند که این نسل جوان در تیم ملی موفق شود. کی‌روش نگاهی حرفه‌ای دارد و می‌خواهد آینده تیم ملی را بسازد.
عزت‌الهی در مورد روادید سفر به گوام پسرش، گفت: امیدوار بودیم که این روادید روز پنجشنبه صادر شود اما این اتفاق رخ نداد و امیدواریم تا روز شنبه این روادید صادر شود تا شاید سعید به گوام برود اگر این اتفاق رخ ندهد او به روسیه خواهد رفت.
وی در مورد مشکل اداری عزت‌الهی برای بازی در روستوف گفت: تا نیم فصل سه بازی دیگر باقی مانده و در نیم فصل دوم این مشکل حل خواهد شد. باشگاه ملوان هم با سعید مساعدت کرده و این مشکل حل می‌شود و در نیم فصل دوم سعید برای روستوف بازی می‌کند.
مربی تیم‌های پایه ملوان در مورد وضعیت این باشگاه گفت: تیم نوجوانان ملوان فردا با تیم دخانیات بازی دارد در رده‌های پایه بازی‌ها به صورت منطقه‌ای است. باشگاه ملوان در چندسال اخیر درگیر مشکلات مالی بوده است. بخش خصوصی در فوتبال ایران برای سرمایه‌گذاری مشکلات فراوانی دارد زیرا باید 15 تا 20 میلیارد هزینه کند اما آیا حاصلی از این سرمایه‌گذاری می‌برد؟ امیدوارم مشکلات مالی باشگاه ملوان زودتر حل شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اولین گل ملی سعید عزت الهی