ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ذوب‌آهن- صبا؛ رفقای دیروز، رقبای امروز


ذوب‌آهن- صبا؛ رفقای دیروز، رقبای امروزورزش 3/ این بازی بیشتر از هر کسی برای مربیان دو تیم حائز اهمیت است.مربیانی که تا دیروز رفیق بودند و امروز رقیب هم در جدول رده بندی لیگ برتر.
هر دو تیم روند چندان خوبی در نیم فصل دوم نداشته اند هنوز کورسوی امیدی برای کسب سهمیه آسیا در هفته های پایانی دارند از همین رو نهایت تلاش خود را می کنند تا در بازی های باقی مانده بیشترین امتیاز را به حساب خود واریز کرده و منتظر غفلت سایر تیم های بالانشین باشند.
یحیی گل محمدی و علی دایی که در این سال ها همواره رابطه بسیار خوبی با هم داشته و روی نیمکت برخی تیم ها همکار هم بودند حالا باید در جنگی حیثیتی و سرنوشت ساز مقابل هم صف آرایی کنند آن هم در شرایط کاملا متفاوت.ذوب آهن درگیر سه جام داخلی و آسیایی است و به همین دلیل خستگی ناشی از فشردگی بازی ها را حس می کند اما صبا تنها در لیگ حضور دارد و سرحال و قبراق تر است.
یحیی برخلاف لیگ قهرمانان آسیا که درخشان نتیجه گرفت در نیم فصل دوم لیگ برتر بدترین آمار ممکن را برجای گذاشت تا تیمش که می توانست به راحتی یکی از مدعیان قهرمانی لقب بگیرد از کورس جامانده و برای کسب سهمیه هم به دردسر بیافتد. تیمی که هم از نظر سخت افزاری هم از نظر مهره یک سرو گردن بالاتر از بسیاری از تیم ها بود در نیم فصل دوم تنها دو برد به دست آورد و مدام امتیاز از دست داد تا الان کارش به جایی برسد که برای کسب سهمیه نیاز مبرم به بردن رقبایش داشته باشد.
در آن سوی میدان صبای علی دایی هم تفاوت چندانی با ذوب نداشت چون این تیم هم برخلاف روزهای درخشان نیم فصل نخست امتیازات زیادی از دست داد و تنها یکی ، دو هفته است که روی نوار برد و امتیاز گرفتن قرار گرفته تا بلکه روزهای خوبش را تکرار کند.مسلما با روحیه ای که شاگردان شهریار ار دو بازی قبلی به دست آورده اند امروز می توانند حریف دست و پا گیری برای فاتحان اصفهانی مسقط باشند.
مصاف دو تیم می تواند برای تعدادی از بازیکنان هم جذابیت های خاصی داشته باشد از جمله هاشم بیک زاده و اکبرصادقی که در نیم فصل با یکدیگر جابه جا شدند و عصر امروز برای نخستیم بار مقابل تیم سابق شان صف آرایی خواهند کرد.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
خلاصه و حواشی صبا ۰-۰ ذوب آهن (نود ۲ آذر)