سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف در جاده رشت به انزلی دو كشته برجای گذاشت


سرهنگ مهیار رستگار عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 12 شب گذشته یكدستگاه سمند به علت تخطی از سرعت مطمئنه در محور یاد شده به تیرچراغ برق برخورد كرد و راننده در دم جان باخت.
وی اظهار كرد: همچنین سه نفر سرنشین دیگر این خودرو مجروح شدند كه یكی دیگر از سرنشینان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
وی از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله در رانندگی و رعایت كامل قوانین راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
سرهنگ رستگار همچنین به ترافیك كنونی محورهای استان اشاره و بیان كرد: در حال حاضر ترافیك محورهای استان عادی و روان است.
وی در ادامه یادآورشد: به منظور كشش ترافیكی و تسهیل در عبور و مرور خودروها، محدودیت های ترافیكی در دو محور رشت به قزوین و آستارا به اردبیل و بالعكس فردا اعمال می شود.
وی اظهار كرد: بر این اساس، تردد انواع كامیون و تریلر به غیر از حاملین موادسوختی و فاسدشدنی، در دو محور یاد شده و بالعكس از ساعت 14 تا 24 روز جمعه هفدهم اردیبهشت ماه جاری ممنوع است.
7296/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف قطار در فیلادلفیا ۵ کشته برجای گذاشت