فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جدول نمایش فیلم ها اصلاح شد/ ورود با کارت دیگران ممنوع


بهروز غریب پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا، درباره رویکردهای جدید خود برای استقرار بیشتر نظم در کاخ جشنواره گفت: به عنوان مدیر کاخ جشنواره موظف بودم آنچه که ماه ها توسط سایر دوستان مدیریت و برنامه ریزی شده را اجرا کنم.

**ورود برخی با کارت دیگران
غریب پور با اشاره به اینکه به غیر از جدول، مشکل استفاده از کارت های دیگران وجود دارد خاطر نشان کرد: به نظر من این یک پدیده فرهنگی است، یک حرص و ولع و یک بی احترامی به قوانین و مقررات است. در این چند روز حتی کارت های متعلق به شخصیت ها نیز ضبط شده که در اختیار فرد دیگری قرار داشت. این اتفاق باعث می شود، شما عده ای را در سالن ببینید سبقه فرهنگی ندارند که البته بعد از جلوگیری ما از ورود این افراد، برخی از این شخصیت ها تماس گرفتند و معترض بودند که چرا ما اجازه ورود به آشنایان آن ها نداده ایم و حتی به من گفته شد که ما آن افراد را برای ارزیابی و نظارت فرستاده ایم که خب این کار راهکارهای قانونی خود را دارد نه اینکه با کارت یک شخصیت دیگر وارد سالن شوند.

**انتشار اسامی افرادی که کارت به فرد دیگری داده اند
وی افزود: درجلسه ای که برگزار شد، تصمیم گرفته شد، اسامی این افراد را منتشر کنیم. من حتی اگر در آینده سمتی هم در جشنواره نداشته باشم به عنوان کسی که از این وضعیت لطمه خوردم اسامی افرادی که کارت هایشان را در اختیار شخص دیگری قرارداده اند، به عنوان مصادیق حرکت غیر فرهنگی منتشر می کنم.

**کنترل بیشتر ورودی ها برای مقابله با بی نظمی
مدیر کاخ جشنواره با اشاره به اینکه سعی کردیم راهکارهایی برای حل این مشکلات پیدا کنیم تصریح کرد: یکی از راهکار های مقابله با این مشکلات، کنترل بیشتر ورودی ها، و تخلیه سالن بعد از هر نمایش فیلم بود، همچنین تنها از مهمانانی که کارت های همراه با هلوگرام در اختیار داشتن میزبانی کردیم.
وی گفت: نکته بعدی از بین رفتن کارت روزانه و شیوه های ورود به کاخ برای ملاقات با دبیر و مدیران جشنواره است که تغییر کرده است. در روزهای اول جشنواره هنوز برخی از این کارت ها آماده نبود و از کارت های روزانه استفاده شد که این کارت ها اکنون دیگر معتبر نیست، اما تعداد اندکی از این کارت ها در اختیار مالکان فیلم ها هست که البته به دلیل تعداد کم، بی نظمی ایجاد نمی کند.

** اصلاح جدول نمایش فیلم ها
وی ادامه داد: بر اساس گزارش هایی که دارم، با تغییر ساعت اجرا و اعمال نظم، بی نظمی را به حداقل رساندیم. ما سعی کردیم تمام زمان های شروع، پایان فیلم و فرش قرمز را اصلاح کنیم و از این رو جدول کمی تغییر کرده است. همچنین دیگر کارت های روزانه صادر نمی شود.

**همکاری خوب مدیران برج میلاد راه های نفوذ را بست
غریب پور درباره راه های نفوذ به کاخ جشنواره نیز گفت: به دلیل نوع معماری برج میلاد، طبقه ها به هم مرتبط است، با همکاری خوب همکاران در مرکز همایش های برج میلاد، این منافذ را مسدود کردیم و از دیروز این همکاری انجام شد و به برقراری نظم کمک کرد.
مدیرکاخ جشنواره فیلم فجر درباره انتقاد رسانه ها از وضعیت برج میلاد خاطر نشان کرد: انتقاد حق تمام رسانه ها است و اگر این کار صورت نگیرد خوشایند نخواهد بود اما مطرح شدن حرف های غیر واقع دور از انصاف است، برای مثال یکی از خبرگزاری ها مدعی بود که 3 کارت برای آن رسانه صادر شده و اثبات شد که این خبرگزاری 19 کارت دارد و در صحبت با سردبیر آن رسانه او قبول کرد که این مطلب با نا آگاهی خبرنگار آن رسانه منتشر شد. اما در نهایت من از استقبال مردم خوشحالم، اینکه یک محصول فرهنگی تبدیل به غذای روح شده و عده ای هرطور که شده می خواهند راه های خود را به سینما برسانند جای شکر دارد، این نشان می دهد که سینمای ایران زنده است.
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر 12 بهمن آغاز و تا 22 ماه جاری برگزار می شود.
فراهنگ**9246**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
- نمایش تریلر ورود آقایان ممنوع _ تیزر فیلم