سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماينده مجلس: شواهد نشان مي دهد رکن آبادي زنده است


نماينده مجلس: شواهد نشان مي دهد رکن آبادي زنده است

ميزان/عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: شواهدي داريم که نشان مي دهد رکن آبادي سفير سابق ايران در لبنان زنده است.

محمد رضا محسني ثاني روز پنجشنبه در حاشيه آيين اربعين جانباختگان حادثه منا در سبزوار طي گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: يکي از مهمترين مسائلي که در مورد اين فاجعه مطرح و از سوي وزارت امور خارجه و مجلس مورد پيگيري جدي است، موضوع روشن شدن تکليف رکن آبادي سقير سابق ايران در لبنان است.وي با اشاره به اينکه رکن آبادي در روز فاجعه منا زنده به بيمارستان منتقل شده است، افزود: شواهدي در دست داريم که نشان مي دهد او زنده با آمبولانس به بيمارستان منتقل شده است.

نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: موضوع زنده بودن آقاي رکن آبادي و شناسايي او از مهمترين مسائلي است که مورد توجه قرار دارد و دولت عربستان بايستي نسبت به سرنوشت اين فرد پاسخگو باشد.وي اضافه کرد: جمهوري اسلامي ايران براساس شواهد و مدارکي که دارد، زنده ايشان را از دولت عربستان مطالبه کرده است.

محسني ثاني با اشاره به مطالبه ملت ايران در خصوص پيگيري حقوقي حادثه منا اضافه کرد: دولت ،وزارت امور خارجه و مجلس شوراي اسلامي بر اساس وظيفه خود با محوريت کميسيون قضايي و حقوقي پيگيري هاي خود را آغاز کرده و به طور قطع اين پيگيري ها تا روشن شدن ابعاد مختلف حادثه و احقاق حق حادثه ديدگان ادامه دارد.وي افزود: روند پيگيري حادثه منا داراي ابعاد مختلفي است که بايستي از هر نظر مورد بررسي باشد و امت اسلامي نبايد از کنار اين حادثه به راحتي عبور کند.


ویدیو مرتبط :
امیر المومنین رکن اولیاست باید دید رکن او کیست ؟