جولان نمادهای همجنس گرایی در سطح شهر ! + عکس


این روزها با قدم زدن در سطح شهر، نمادهای همجنس گرایی را می بینیم که بر روی چترها و یا کیسه های خرید جولان می دهند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  این روزها، در خیابان که قدم میزنید یا به خرید که میروید، رنگین کمان معروفی همه جا در اطراف شما دیده می شود، این رنگین کمان که ظاهری زیبا دارد در واقع نمادی برای بی بند و باری جنسی است .

 رنگین کمان معروف همجنس گرایی!

پیش از توضیحات بیشتر و یا دیدن مستنداتی درباره تبلیغات نرمی که با استفاده از ناآگاهی مردم در حال ترویج است،  نگاهی به تاریخچه همجنس گرایی می اندازیم.

همجنسگرایان افرادی هستند که برخلاف روال طبیعی و فطری انسان ها، به جای ارتباط با جنس مخالف به ارتباط عاطفی، روانی و جنسی با همجنس خود گرایش دارند.

کتب روانشناسی همجنس گرایی را نوعی اختلال رفتار جنسی و آسیب می دانند و دلایل این اختلال را فیزیولوژی، توارث و یا محیط و اطرافیانی که فرد با آنها در تعامل بوده است و معرفی می کنند  و آن عبارتست از تمایل و علاقه جنسی مردی به مرد دیگر و هم جنس خود و یا بالعکس علاقه جنسی زنی به هم جنس خود.

البته از این تعاریف صرفا برای توجیه این انحطاط اخلاقی استفاده می شوذ، درواقع همجنس گرایی یکی از برنامه های غرب برای از بین بردن بنیان خانواده است.

 پرچم گروه های همجنس گرا

همجنسگرایان دارای یک نماد مشترک برای شناساندن خود به جامعه هستند.

۲ نماد مشهور برای آن ها، مثلث صورتی و پرچمی است رنگین کمانی، مثلث صورتی توسط نازی‌ها درخلال جنگ جهانی دوم به‌عنوان نمادی برای ننگ و شرم به زندانیان همجنسگرا تعلق می‌گرفت، این نماد کماکان بار معنایی منفی دارد.

 پرچم رنگین‌کمانی رسمی‌تر و عمومی‌تر است و هیچ بار معنایی منفی ندارد.

مثلث صورتی یکی از قدیمی ترین این نمادها است که در خلال جنگ جهانی دوم برای زندانیان همجنسگرا در بازداشتگاه استفاده می‌شد به همین دلیل نماد مثلث صورتی توسط همجنسگرایان استفاده می‌شود تا هم خود را به جامعه معرفی کنند و هم یادبودی برای همجنسگرایان کشته شده در جنگ جهانی دوم باشد.

لاندا علامت یونانی در سال ۱۹۷۰ توسط ائتلاف همجنسگرایان فعال نیویورک به عنوان نماد برگزیده شد، در دسامبر ۱۹۷۴ لاندا به عنوان نماد بین المللی همجنسگرایان زن و مرد در همایش حقوق همجنسگرایان در اسکاتلند انتخاب شد.

همجنس گراییسازمانهای حمایتی همجنسگرایان به نام lambda legal و Lambda Literary Award نیز نام خود را با اقتباس از این نماد گرفته‌اند. در سال ۱۹۷۸ پرچ رنگین کمانی را برای جشن ازادی همجنسگرایان طراحی کرد. در بین سالهای ۱۹۷۸ و ۱۹۷۹ یک رنگ از بالای پرچم حذف شد. در بالای پرچم رنگ قرمز برای مردان و در پایین ان رنگ بنفش برای زنان است به این معنی که همجنسگرایان مرد و همجنسگرایان زن در تمام دنیا هستند. در نمونه اصلی ۸ رنگ وجود داشت و به ترتیب رنگ‌ها از بالا به این صورت بود. همجنس گراییامروزه، همجنسگرایان در جهان دارای پرچمی رسمی با رنگ های "رنگین کمان" هستند که هر رنگ در این پرچم سمبل امر خاصی است. بطور مثال رنگ قرمز نشانه زندگی، رنگ نارنجی نشانه بهبودی و سلامتی، رنگ زرد نشانه نور خورشید، رنگ سبز نشانه طبیعت، رنگ آبی نیلی نشانه نظم، هارمونی، یکپارچگی و آرامش و رنگ بنفش نیز نشانه روح و روان انسان است.در انگلستان از سال 2004 به بعد زوج های همجنس باز از حقوق و مزایای زوج های عادی برخوردار شده اند و عده ای از مقامات دولتی در خواست کرده اند که ازدواج همجنس بازان در سراسر انگلیس تا سال 2015 به صورت قانونی تایید شود. در آمریکا نیز شبکه سی‌ان‌ ان گزارش داده است که 53 درصد مردم خواهان قانونی شدن همجنس‌بازی در ایالت‌های این کشور بودند که در تیرماه سال 92 دادگاه عالی آمریکا محدودیت ها برای قانونی بودن ازدواج همجنس گرایان در کالیفرنیا را برداشت و این ازدواج در این ایالت نیز قانونی شد.همجنس گرایی

افراشتن نماد همجنس گرایان در انگلیس

در واقع در اروپا و آمریکا دستگاه فرهنگ سازی غرب در حال کسب موفقیت و رسیدن به اهداف خود در تبدیل همجنس بازی از یک پدیده شنیع و غیر اخلاقی به یک موضوع عادی اجتماعی است. تا جایی که هم اکنون هرگونه موضع‌گیری بر علیه همجنس ‌بازی و همجنس بازان در غرب جرم محسوب شده و فرد مخالف توهین کننده محسوب شده و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.تبلیغاتی برای رواج همجنس گرایی با مجوز بومی!

سال هاست که در جوامع غربی و برخی از کشورهای شرقی رفته رفته همجنس گرایی در حال رواج یافتن است. اکنون این بار نوبت به تبلیغ این عمل شنیع در کشورهای مسلمان نشین رسیده است. بطور مثال چندی پیش در کشور اندونزی جشنواره همجنسگرایان برگزار شده و در کنفرانس هایی نیز به تبلیغ این عمل و به اصطلاح بررسی آن در اسلام و سخنانی درباره عدم مخالفت اسلام با همجنس گرایی مطرح نموده اند.

در همین راستا در فضای مجازی نیز تقریباً به تازگی افرادی به ظاهر مسلمان، تبلیغاتی در جهت رسمیت بخشیدن به مسلمانان همجنس گرا انجام می دهند. کسانی چون "آنی زانی.ولد" فرد خواننده و ترانه سرایی که خود را یکی از موسسین انجمن  به اصطلاح اسلامی به نام "گسترش ارزش ها" در آمریکا معرفی می کند. او می گوید:" در انجمن ما طیف وسیعی از مسلمانان همجنسگرا حضور دارند و از برخوردهای ستیزه جویانه و خشونت بار پرهیز شده و بر تعامل انتقادی با متون کتاب مقدس تاکید می شود." او امام جماعت این مرکز است و در صفحه فیس بوک خود می نویسد: "می خواهد در مراسم ازدواج یک زوج همجنس شرکت و خطبه عقد آنها را به شکل کاملاً اسلامی بخواند." او دلیل اغلب مسلمانان برای مخالفت با همجنس گرایی را داستان قوم لوط و آنچه تفسیر خشن و افراطی از متون مقدس اسلامی معرفی می کند می داند، او معتقد است که مرکز اسلامی تاسیس شده از جانب وی با برداشتی متعادل و ملایم به دین نگاه می کند. حتی فردی به نام امام "دایی.یه عدالت" امام جماعت همجنسگرای جامعه مسلمان آمریکا و مدیر مسجد همجنسگرایان در واشنگتن است.

همچون اکثر مفاسد در اینجا نیز سرمایه‌های مالی و انسانی یهود در خدمت فرهنگ سازی گسترده برای اشاعه همجنس بازی بوده که در سه حوزه فرهنگی و هنری، تبلیغی و سیاسی فعال بوده است. این فعالیت ها از تاسیس جوایز ادبی اختصاصی برای نویسندگانی که با موضوع همجنس‌بازی می‌نویسند تا حمایت سیاسی اجتماعی رژیم صهیونیستی از همجنس بازها در کشورهای مختلف به خصوص کشورهای اروپایی دامنه داشته است. بر اساس یک نظرسنجی که از سوی "آمریکن ایرلاینز" و پایگاه اطلاع‌رسانی "گی‌سیتی" به انجام رسیده است، تل آویو از نظر همجنس‌ بازان محبوب‌ ترین شهر روی زمین محسوب می شود.همجنس گراییتبلیغات غرب برای ترویج همجنس گرایی تا آنجایی پیش رفته است که اگر شما در شهر تهران قدم بزنید بارها پرچم رنگین کمان نماد این ناهنجاری و انحطاط جنسی را می بینید، از کیسه های خرید بوتیک ها گرفته تا چترهایی که به فروش می رسند.

عکس زیر چتری را با نماد همجنس گرایی نشان می دهد که در سطح شهر تهران و به راحتی به قروش می رسد.

همجنس گراییالبته ناگفته نماند که این نماد بعلت شباهتش با رنگ های رنگین کمان مورد توجه مردم ایران قرار گرفته است و تنها افراد کمی در جامعه از معنای واقعی نهفته در این نماد خبر دارند اما غرب با استفاده از این نا آگاهی و از طریق تبلیغات و استفاده از شبکه مجازی در تلاش است تا چشم مردم را به دیدن نماد همجنس گرایی عادت دهد و آن را تبدیل به موضوعی عادی کند.

حتی گاهی استفاده از این نماد با زیرکی بسیار صورت گیرد به گونه ای که حتی افراد آگاه را هم به اشتباه می اندازد.

بر اساس این گزارش، لزوم آگاه سازی مردم از طریق رسانه ها و همچنین برخورد مسئولین با رواج این نماد در زندگی مردم احساس می شود و امیدواریم با برخورد و اقدام مناسب و به موقع مانند تمامی موارد، نقشه های غرب برای به انحطاط کشاندن فرهنگ و دین مردم ایران با شکست مواجه شود. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جولان قاچاقچی های مواد مخدر در سطح شهر در برنامه مصیر