سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آموزش کتک زدن همسر توسط مشاور خانواده +عکس


پارس نیوز : «خالد السغبی» در شروع صحبت‌هایش می‌گوید که «می‌دانم این مسئله تا چه اندازه حساس است و می‌تواند خطرات زیادی را در پی داشته باشد... اما ان شاء الله از این پل خطرناک به سلامت عبور خواهیم کرد.

این ویدیو در اوایل سال جاری میلادی منتشر و سپس توسط موسسه تحقیقاتی خاورمیانه در واشنگتن ترجمه شد. السغبی می‌گوید که «هدف از این کار تربیت است و نه ابراز خشونت... در مسئله کتک زدن همسر تمام ضوابط اسلامی باید رعایت شود.»

این مشاور خانواده البته تاکید دارد که نباید عمل کتک زدن همسر را با چوب محکم یا جسم تیزی انجام داد و به جای آن باید از ترکه یا دستمال استفاده کرد.

خالد السغبی می‌گوید: «متاسفانه امروزه برخی از مردان از چوب محکم برای کتک زدن همسرانشان استفاده می‌کنند، در حالی که باید از جسمی نرم مانند ترکه یا دستمال استفاده شود... هدف این است که زن نسبت به اشتباهی که مرتکب شده تنبیه شود.»

آقای السغبی می‌گوید: «مرد پیش از شروع تنبیه باید همسرش را نسبت به وظایفش و همچنین حقوق مرد با توجه به قوانین شریعت آگاه کند.» او سپس می‌گوید که مرد می‌تواند در تخت به همسر خود پشت کند و یا حتی جدا بخوابد اما نباید به جای دیگری برود، زیرا هدف تنها تنبیه همسرش است.

  او همچنین در مورد اصلی‌ترین دلایل کتک زدن زن می‌گوید که بحث و مجادله بین زن و شوهر اولین دلیل برای این کار است. او می‌گوید: «متاسفانه، برخی از زنان می‌خواهند زندگی برابری با شوهران خود داشته باشند... این مشکل بسیاری جدی است.»

آقای خالد السغبی در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید که گاهی اوقات زنان خودشان مرتکب اشتباهی می‌شوند که در نهایت موجب به کتک خوردنشان می‌شود. از طرف دیگر، در برخی مواقع زنان شوهرهایشان را به خاطر «تربیت نامناسبِ» آن‌ها تنبیه می‌کنند. دلیل این مسئله این است که پدر آن مرد مادرش را کتک می‌زده و او نیز همین رفتار را تقلید کرده است.

السغبی در پایان می‌گوید که برخی زنان «متاسفانه» کاری می‌کنند که شوهرشان برای کتک زدنشان ترغیب شوند.


ویدیو مرتبط :
نامردی بی حد و حساب کتک زدن زن توسط خانواده شوهر