سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشخوان/ پایان ماجراهای «دار و دسته دار علی»


فارس/ اکبر صحرایی پیرامون اثر پایانی خود اظهارداشت: مجموعه «دار و دسته دار علی» به پایان رسید و در هفت جلد تمام شد.

وی با اشاره به اینکه جلد شش و هفت تحویل دفتر طنز حوزه هنری برای تائید شد عنوان کرد: پس از تائید دفتر طنز این دو جلد برای تصویر گری تحویل مسعود کشمیری شد تا همانند 5 جلد گذشته تصویر گری را انجام دهد.

این نویسنده با بیان اینکه این دو جلد نهایتا تا پایان سال منتشر می شود گفت: در صورت عدم انتشار تا پایان سال‌جاری قطعا برای نمایشگاه کتاب روانه بازار نشر خواهد شد.

به گفته صحرایی، «خمپاره‌های نقلی» و «بمب کلاغی» عنوان این آثار است که در نهایت هر جلد یک اسم مستقل دارد و تکلیف دار و دسته علی در آن مشخص می شود هرچند در جلد هفتم حدود 100 کار مینی مال از دارو دسته علی گرد آمده است.

وی افزود: داستان‌ها مکمل هم هستند و هر یک شخصیت خاصی دارد. عشق زمینی و عرفانی بعلاوه فرهنگ جنگ و جبهه در قالب طنز در کار تنیده شده است. این مجموعه هفت جلدی در قالب یک پکیج برای نوجوانان پس از انتشار جلد شش و هفت ارائه می شود.

گفتنی است، مجموعه هفت جلدی دارودسته دارعلی مخصوص نوجوانان و جوانان است، آمبولانس شتری، گردان بلدرچین ها، برانکارد دربستی، تویوتای خرگوشی و مین سوسکی اسامی 5 جلد نخست این مجموعه است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
دانلود کارتون ماجراهای آدریانا و علی بابا- این داستان : لباس جادویی و خنده دار