سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روزانه 30 هزار زائر از مرز شلمچه به کربلا عزیمت می کنند


به گزارش ایرنا «ولی الله حیاتی» شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خرمشهر، گفت: زیرساخت های لازم برای تردد زائران از مرز خرمشهر فراهم شده است و همکاری و هماهنگی مطلوبی نیز بین دستگاه ها وجود دارد.
وی گفت: پیش بینی می شود در روزهای آینده، عبور زائران از مرز شلمچه به عتبات عالیات در روز به 100 هزار نفر افزایش یابد.
وی از همه مسئولان دستگاه های اجرایی، افزایش کیفیت خدمات به زائران کربلا را خواستار شد و گفت: با توجه به مسئولیتی که از سوی دولت به مسئولان دستگاه های اجرایی سپرده شده است، زیرساخت های ارائه خدمت به زائران اربعین به ویژه در بخش بهداشت و آب آشامیدنی سالم باید بیش از گذشته فراهم باشد.
حیاتی با بیان فعالیت 160 هیئت و ایستگاه صلواتی در مسیر تردد زائران در مرز شلمچه، افزود: روزانه بیش از 70 هزار پرس غذای گرم در سه وعده بین زائران توزیع می شود.
معاون استاندرا خوزستان تصریح کرد: یک پارکنیگ با ظرفیت 15 هزار خودرو نیز در ابتدای مسیر شلمچه احداث شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تاکید کرد: امید است که با همکاری بین بخشی، از این آزمون بزرگ موفق بیرون آمده و خدمتگزار کوچکی برای زائران باشیم.
مرز بین المللی شلمچه از جمله مبادی تردد زائران اربعین حسینی است که سال گذشته 580 هزار زائر برای حضور در آیین اربعین از این مرز تردد کردند.
پیش بینی می شود این تعداد در اربعین امسال به بیش از یک میلیون زائر افزایش یابد.
شبس 7100/6125**1613

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صادرات کالا از مرز شلمچه