طرز تهیه ناگت مرغ


مرغ : نصف سینهزرده تخم مرغ : دو عددپودر کنتاکی : 1/2 لیوانسس گوجه فرنگی : به مقدار دلخواهسس مایونز : به مقدار دلخواهنمک : به میزان لازمفلفل قرمز : به میزان لازمآویشن : به مقدار دلخواهکره : دو قاشق غذاخوری

ناگت مرغ ، آموزش ناگت مرغ ، دستور تهیه ناگت مرغ

 گوشت مرغ را چرخ کرده و سپس زرده تخم مرغ ، نصف پودر کنتاکی ، نمک ، فلفل ، آویشن و کره را به آن اضافه کرده و مخلوط میکنیم و به خوبی ورز میدهیم .نیمی دیگر از پودر کنتاکی باقیمانده را روی سطح صافی ریخته و مواد را روی آن به قطر یک سانتی متر پهن میکنیممابقی پودر باقیمانده را روی گوشت ریخته و سپس آنها را با قالب های دلخواه ( سایز و شکل دلخواه ) قالب میزنیم .ناگت ها را در درون روغن سرخ میکنیم ، و سپس روی آنها را با سس گوجه فرنگی و سس مایونز تزئین میکنیم .

 نکات

1 . آنچه در این دستور آموزش داده شد ، به عنوان ساده ترین آموزش ناگت مرغ بود برای دوستانی که با ضیع وقت و یا نداشتن تمامی مواد میخواهند این غذا را تهیه نمایند .2 . میتوانید از انواع پنیرهای مختلف مانند پنیر پیتزا جهت کش دار شدن ناگت ، پنیر گودا جهت داشتن طعمی متفاوت و انواع پنیرهای دیگر مانند فتا استفاده نمایید .3 . برای سطح روی ناگت ها میتوانید به جای پودر سوخاری از پفک پودر شده نیز استفاده نمایید .4 . در تهیه مواد اولیه ناگت ها میتوانید پودر سیر و پیاز رنده شده نیز اضافه نمایید .5 . برای تزئین سطح ناگت ها میتوانید از دانه های کنجد نیز استفاده نمایید .

ناگت مرغ ، دستور تهیه ناگت مرغ ، آموزش تهیه ناگت مرغ

نکات تکمیلی در مورد ناگت مرغ

ناگت مرغ جزو پیش غذا - گوناگون میباشد زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 20 دقیقه و زمان پخت و انتظار آن در حدود 30 دقیقه میباشد .ناگت مرغ را می توانید در وعده نهار - میان وعده - شام - پیش غذا - سرو کنید . توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 4 نفر مناسب میباشد .

ناگت مرغ ، طرز تهیه ناگت مرغ


ویدیو مرتبط :
‫فیلم آموزشی طرز تهیه ناگت مرغ پخته شده، آشپزباشی‬‎