سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ پلیس به دنبال کشف راز مرگ مشکوک دختر جوان


حوادث/ پلیس به دنبال کشف راز مرگ مشکوک دختر جوانایسنا/ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از مرگ مشکوک دختری جوان در بیمارستان خبر داد.

در ساعت 10 صبح روز نهم فروردین ماه امسال از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ، وقوع یک فقره فوت مشکوک دختری جوان در بیمارستان، به کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد دختری جوان توسط سرنشین جوان یک دستگاه خودرو پرشیا به بیمارستان منتقل شده، اما این فرد پس از انتقال متوفی به بیمارستان از محل متواری شده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به بیمارستان و در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که راننده خودرو پرشیا در حین متواری شدن از بیمارستان، یک کیف زنانه حاوی مدارک شناسایی و ... را از پنجره خودرو به بیرون پرتاب کرده است که با بهره گیری از مدارک شناسایی به‌دست آمده از داخل کیف دستی ، هویت متوفی به نام مژگان 24 ساله شناسایی شد.
در ادامه تحقیقات و با بهره‌گیری از تصاویر به‌ دست آمده از دوربین های مداربسته بیمارستان ، کارآگاهان موفق به شناسایی مالک خودرو پرشیا در منطقه مرزداران شدند، در ادامه مالک خودرو پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی اعلام کرد که خودرو پرشیا در تاریخ نهم فروردین ماه در اختیار پسرش به نام بهزاد 30 ساله قرار داشته است.
بهزاد در تاریخ یازدهم فروردین ماه امسال به همراه پدرش به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و خودش را تسلیم کارآگاهان کرد، وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ازچند ماه پیش با مژگان آشنا شده بودم و حتی مدتی قصد ازدواج با یکدیگر را داشتیم اما به دلایل متعدد، هر دو از این موضوع منصرف شدیم اما کماکان و به اصرار مژگان با یکدیگر در ارتباط بودیم. در روزهشتم فروردین ماه، به همراه مژگان در حال پرسه زنی در خیابان‌های سطح شهر بودیم تا اینکه در ساعت 3:30 بامداد روز نهم فروردین، برای کشیدن شیشه به انباری خانه ما رفتیم؛ پس از مصرف شیشه ، من به خانه آمدم و مژگان نیز در حالیکه بواسطه مصرف شیشه در وضعیت طبیعی قرار نداشت در همان انباری استراحت کرد؛ حدودا ساعت 9 بود که مژگان با تلفن همراهم تماس گرفت و عنوان کرد حالش خوب نیست. به سرعت او را به بیمارستان رساندم ؛ بسیار ترسیده بودم و نمی دانستم که چکار می کنم در یک لحظه تصمیم به فرار از بیمارستان گرفتم، کیف دستی مژگان را از داخل ماشین به بیرون پرتاب کرده و به سرعت از محوطه بیمارستان خارج شدم، من هیچ دخالتی در مرگ مژگان نداشتم.
به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده، بهزاد برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و جسد متوفی نیز برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
کشف راز دختر یخی