سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ظرفیت سمن‌ها به منظور برطرف کردن مشکلات حوزه زنان بکارگیری شود


ظرفیت سمن‌ها به منظور برطرف کردن مشکلات حوزه زنان بکارگیری شودتسنیم/ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تشکیل سمن‌های مختلف در حوزه زنان توانسته بسیاری از مشکلات و تنگاهای این حوزه را مرتفع کرده و ریل‌گذاری هدفمندی برای حل آنها ایجاد کند.
شهین دخت مولاوردی صبح امروز در سفر یک روزه خود به استان مرکزی در هشتمین نشست منطقه‌ای و کارگاهی آموزشی تقویت همکاری‌های تخصصی شبکه‌ای سازمان‌های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده سراسر کشور با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست‌ها اظهار داشت: تشکیل این نشست‌ها می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر رشد مشکلات این حوزه داشته باشد.
وی افزود: در استان مرکزی تلاش‌های زیادی برای تسهیل فعالیت‌های سمن‌ها در حوزه زنان شده است و باید این استان را به عنوان نخستین و برترین استان در حوزه فعالیت‌های سمن‌ها بدانیم و الگویی برای سراسر کشور قرار دهیم که در نهایت بتوانیم با الگوپذیری از آن به دیگر اهداف این مسیر تاسی پیدا کنیم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اراک تصریح کرد: برگزاری این نشست با حضور استان‌های تهران، قم، قزوین، البرز و مرکزی درواقع آغازی برای پیمودن این راه و استفاده از آموزه‌های مختلف به منظور هموار کردن مشکلات و دستیابی به جایگاه مورد نظر است.
ملاوردی با اشاره به ثمرات تشکیل سمن‌ها گفت: عمده تلاش ما در مدت این 3سال در واقع ایجاد نوعی ریل‌گذاری درست و مناسب در حوزه زنان است چراکه اگر به گذشته بازگردیم و مشکلات و تنگاها را بررسی کنیم می‌بینیم که تشکیل این سمن‌ها و فعالیت آنها تاثیر فراوانی در حل مسائل و رسیدگی به آنها داشته است.





منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
نشست سمن های حوزه سلامت با هیئت رئیسه علوم پزشکی اراک