امداد‌رسانی به سرنشینان 26 خودرو گرفتار در برف و کولاک محور اردبیل - سراب


‌رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر از امداد رسانی به سرنشینان 26 خودرو گرفتار در برف و کولاک محور اردبیل - سراب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، احمد مهارتی در بازدید از عملیات بازگشایی محورهای ارتباطی این شهرستان با اعلام این خبر گفت: راهداران این شهرستان با آغاز بارش برف فعالیت ویژه خود را در منطقه آغاز کرده و با انجام عملیات برفروبی و نمک پاشی سرنشینان خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک را به مسیرهای خود هدایت کردند.

وی افزود: راهداران با امداد‌رسانی به سرنشینان خودرویی که دچار نقص فنی بود، نسبت به اسکان موقت آنان در راهدارخانه گردنه صائین اقدام کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر با اشاره تلاش‌های شبانه روزی راهداران در محورهای ارتباطی این شهرستان گفت: در حال حاضر با توجه به ادامه بارش سنگین برف در جاده‌های این شهرستان راهداران با بکارگیری 27 دستگاه سنگین و نیمه سنگین راهداری در حال بازگشایی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی هستند.

مهارتی به رانندگانی که قصد عبور از راههای ارتباطی شهرستان نیر را دارند توصیه کرد وسائط نقلیه خود را به زنجیرچرخ و دیگر تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز کرده و با اطمینان از سلامت خودرو خود با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

هم اکنون کلیه راههای اصلی و فرعی در این شهرستان باز بوده و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غربی اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نجات زن باردار گرفتار در کولاک و برف در شهرستان هشترود