سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نیت واقفان در8طرح متمرکز اجرا می شود


به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی پیش از خطبه های نمازجمعه با برشماری این طرح ها و ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه افزود: در طرح مهر تحصیلی که کمک به دانش آموزان بی بضاعت است، 315 بسته کالای مورد نیاز به این دانش آموزان اهدا شد.
وی بیان کرد: در طرح پیوند آسمانی 8 کمک جهیزیه به جوانان مستمند برای ازدواج با توجه به نیات واقفان خیراندیش اهدا شد.
مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان سمنان در ادامه تصریح کرد: طرح مهر تندرستی که برای کمک به افراد بیمار است، با توجه به این که در این زمینه موقوفات کمی در دست بود، اجرا شد.
حجت الاسلام واحدی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان 325 هزار نفر از سفره های افطاری بهره مند شدند.
وی تأکید کرد: طرح زائران رضوی و حسینی که برای افرادی است که تا به حال به حرم امام رضا (ع) و امام حسین (ع) مشرف نشدند، در استان سمنان اجرا شد و 3 نفر به عتبات عالیات سفر کردند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه؛ در قالب طرح دست های مهربانی به افراد مستمند کمک شد ، افزود: طرح بصیرت عاشورایی برای ماه محرم و صفر با محوریت بقاع متبرکه استان سمنان به اجرا درآمد.
حجت الاسلام و المسلمین واحدی گفت: در بخش فرهنگی بیش از 50 خیمه معرفت در سطح استان برای پاسخگویی به مسائل شرعی و رفع شبهات دینی برپا شد.
وی افزود: بیش از 115 سری مجموعه نمایشگاهی با هدف تشریح مبانی دین اسلام در امامزادگان و بقاع متبرکه به کار برده شد.
وی بیان کرد: 31 محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و 100 محفل انس در طول سال در اماکن مذهبی برگزار شد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان طرح های ضیافت الهی و نشاط معنوی را جزو دیگر اقداماتی دانست که درسال جاری انجام شد.
وی تصریح کرد: سنت حسنه وقف یکی از مواردی است که دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) مورد تأکید قرارداده اند و به آن عمل می کردند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان درباره اقدامات قرآنی انجام گرفته گفت: 3هزارو700 نفر در سال جاری در طرح حفظ قرآن کریم شرکت کردند و حدود8 هزارنفر در طی سه سال گذشته در این طرح شرکت کردند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با همکاری بخش خصوصی دریک پروژه 30میلیارد ریال ودر پروژه ای دیگر120 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است تا برخی موقوفات احیا و بتوان نیات واقف را به احسن وجه انجام داد.
6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تفاوت صرافی متمرکز و غیر متمرکز