ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مندز: رونالدو عاشق من‌یونایتد است اما در رئال بازنشسته می‌شود


به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه مندز، مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو یکی از افراد نام آشنایی بود که شب گذشته (دوشنبه) در مراسم اکران فیلم زندگی ستاره پرتغالی رئال مادرید در لندن حضور داشت و در آنجا امید هواداران منچستریونایتد را برای دوباره دیدن رونالدو در پیراهن شیاطین سرخ، کمرنگ‌تر از قبل کرد. 

مندز اظهار داشت: رونالدو عاشق منچستریونایتد و رئال مادرید است، اما او کفش‌هایش را در مادرید آویزان خواهد کرد.

مندز در ادامه با بیان اینکه فیلم ساخته شده درباره رونالدو بیشتر به ابعاد شخصی زندگی او اشاره دارد، تأکید کرد: نظر مردم درباره رونالدو با آن چیزی که هم‌تیمی‌های رونالدو از او می‌دانند، فرق دارد. این فیلم به مردم کمک می‌کند کریستیانو رونالدوی واقعی را بهتر بشناسند.

مدیربرنامه‌های رونالدو در پایان به وضعیت ژوزه مورینیو، یکی دیگر از ستاره‌های دنیای فوتبال که او مسئولیت امور مربوط به قراردادها و نقل‌و‌انتقال‌شان را برعهده دارد، اشاره کرد. مندز درباره مورینیویی که به خاطر نتایج ضعیف چلسی در این فصل شایعات فراوانی در خصوص احتمال اخراجش شنیده می‌شود، گفت: مورینیو بهترین مربی دنیاست و او دقیقاً می‌داند که دارد چه کاری انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
برترین حرکات کریستیانو رونالدو در رئال و من یونایتد