فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مدرسه صدرای کاشان مقام اول اصفهان در آزمون پیشرفت تحصیلی شد


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان فهیمه فنائیان اظهارداشت: دانش آموزان پایه های اول و دوم مدرسه صدرای کاشان در این آزمون مقام اول استانی را به خود اختصاص دادند.
وی در مورد هدف از برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی افزود: نیاز روزافزون مدیران، دبیران و خانواده ها به مقوله ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به ویژه در دروس اساسی هر پایه و ضرورت بهسازی و اصلاح برنامه ها و روش های آموزش از یک سو و آگاهی از ملاک ها و شاخص های معتبر برای ارتقاء عملکرد دانش آموزان در مدرسه، از سوی دیگر، از اهداف برگزاری این آزمون است.
مدیر دبیرستان صدرا افزود: آزمون های پیشرفت تحصیلی و مطالعه نتایج آن ها اطلاعات و فرصت های مناسب از جمله شناسائی و کشف نقاط قوت و ضعف دانش آموزان، مطالعه روند آموزش درس های اساسی و عوامل موثر بر فرایند یاد دهی و یادگیری دانش آموزان را در اختیار مدارس قرار می دهد.
مدارس معارف اسلامی صدرا از جمله موسسات آموزشی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که به صورت رایگان در رشته تخصصی علوم و معارف اسلامی در زیر شاخه ادبیات دانش آموز می پذیرد.
این مدارس از سال 61 با هدف نخبه پروری دینی و تربیت نیروهای متعهد حوزوی و دانشگاهی راه اندازی شده است.
بیش از 80 دانش آموز در دبیرستان صدرای کاشان مشغول به تحصیل هستند.
3009

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آزمون پیشرفت تحصیلی در سال تحصیلی 93-92