سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وضعیت راه ها/ اتوبان تهران - قم دارای بار ترافیکی نیمه سنگین


وضعیت راه ها/ اتوبان تهران - قم دارای بار ترافیکی نیمه سنگینآخرین خبر/ رئیس پلیس راه قم گفت: اتوبان قم - تهران به سمت قم و محور قم به سمت کاشان دارای بارترافیکی نیمه سنگین است.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد عصر یکشنبه اول فروردین ماه سال 95 در گفت و گو با ایرنا افزود: تمامی راه های اصلی ورود به شهر قم به غیر از محور تهران به سمت قم، کمربندی و محور قم به سمت کاشان، دارای ترافیکی عادی و روان است و مسافران می توانند به آسانی به مسیر خود ادامه دهند.
استان قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور قرار گرفته است.
وی بیان کرد: برخی از راه های فرعی و روستایی استان مانند مسیر قم تفرش نیز نسبت به روزهای معمولی دارای بار ترافیکی است اما عبور و مرور در این مسیرها نیز به صورت روان و بدون ترافیک سنگین جریان دارد.
وی ادامه داد: از نظر میزان تعداد تصادف های منجر به فوت، امروز تا به این لحظه موردی گزارش نشده است.
رئیس پلیس راه قم گفت: امروز دو تصادف منجر به جرح داشتیم که یکی مربوط به واژگونی موتور سیکلت و مجروح شدن راکب آن در جاده تاج خاتون قم و دیگری در اثر برخورد دو دستگاه پراید به علت عدم رعایت فاصله طولانی توسط یکی از خودرو ها در کیلومتر 60 اتوبان قم - تهران رخ داده است که در اثر آن یک نفر مجروح و به مراکز درمانی منتقل و چند نفر هم به صورت سرپایی مداوا شدند.
جمشیدی راد افزود: همه امکانات و ظرفیت های پلیس راه استان در کنار تیم های گشتی به منظور رفاه حال مسافران و زائران کریمه اهل بیت (س) در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
وی با بیان اینکه علت تصادفات در محورهای قم ، عدم توجه به جلو بوده است، گفت: رانندگان وسایل نقلیه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و هرگز هنگام خستگی و خواب آلودگی به رانندگی ادامه ندهند.
قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم –کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.

ترافیک در محورهای خراسان رضوی روان است
معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی روان است.

علی زائرزاده روز یکشنبه در خصوص آخرین وضعیت راه ها و محور های مواصلاتی خراسان رضوی به مهر گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی، در حال حاضر هیچ مشکلی در جاده های این استان مشاهده نمی شود و وضع تردد عادی است.

وی ادامه داد: امروز حجم تردد در محورهای خراسان رضوی نسبت به دیروز کاهش یافته است.

معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بارشی در هیچ یک از جاده های خراسان رضوی، مشاهده نمی شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
موتور سنگین در اتوبان تهران قم