سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرویس‌دهی اتوبوسرانی مشهد به زائران رضوی در لحظه تحویل سال


علی‌اصغر نیشابوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: مطابق رسم هر ساله در نخستین روز از سال نو زائران و مجاوران حرم رضوی برای بهره‌مندی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب به حرم مطهر مشرف می‌شوند که در همین راستا برای سهولت در حمل و نقل افراد در سازمان اتوبوسرانی از روزها قبل برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: سازمان اتوبوسرانی با استفاده از حداکثر ظرفیت ناوگان خود این آمادگی را در خود به وجود آورده تا بتواند در این ایام سرویس‌دهی خوبی داشته باشد و به همین منظور 380 دستگاه اتوبوس برای ساعات مقارن با سال تحویل و روز نخست سال و همزمان با ساعت سخنرانی مقام معظم رهبری در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در نظر گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: ساعت خدمات‌دهی اتوبوس‌ها را برای رفاه حال زائران در نوروز تا 21:30 افزایش داده‌ایم و علاوه بر این اتوبوس‌های شبانه در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر فعال هستند به طوری که بعد از اتمام ساعات کاری مشخص شده تا صبح ناوگان اتوبوسرانی آماده سرویس‌دهی است.

نیشابوری عنوان کرد: با توجه به اینکه در ساعات مقارن با سال تحویل و روز سخنرانی مقام معظم رهبری شاهد ازدحام خودروها و ایجاد ترافیک در خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی هستیم از زائران و مجاوران تقاضا داریم تا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/3268/ط20


ویدیو مرتبط :
لحظه تحویل سال 1394...حرم مطهر رضوی...صحن آزادی