فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تجلیل از خانواده شهدای قرآنی مدافع حرم/ شگفتی قاری آفریقایی از دلاوری شهدا


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور آیت‌الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران و حجت‌الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه در حال برگزاری است.

در حاشیه این رقابت‌ها از خانواده شهدای قرآنی مدافع حرم محسن فرامرزی، اکبر شهریاری، عبدالله، مهدی و محمدصادق مداح، رضا و سعید شعبانی و محمد و حمید تقوی‌نیا تجلیل به عمل آمد.

فرزندان و مادران این شهدای قرآنی با در دست داشتن عکس شهیدشان میهمان این رقابت‌ها بودند. حضور این یادگاران شهدای مدافع حرم به سالن برپایی مسابقات شور و حالی دیگر داده است.

یکی از شرکت‌کنندگان آفریقایی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها که از حضور خانواده های شهدای مدافع حرم و تجلیل از آن‌ها متعجب شده بود به خبرنگار فارس گفت: از زمانی که متوجه شدم که این بزرگواران برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) با همه وجود مبارزه و در گوشه‌ای دیگری از دنیا از حریم خاندان پیامبر(ص) حمایت کردند، در دلم غوغایی برپا شد و آرزو کردم که من هم روزی بتوانم در راه آن‌ها شهید شوم و در گروه شفاعت‌شدگان قرار بگیرم.

در ادامه فیلم تجلیل از خانواده شهدای قرآنی کشورمان در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن تقدیم می‌شود.

 

تجلیل از خانواده شهدای حرم

 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مراسم تجلیل از خانواده شهدای از خود گذشته مدافع حرم