سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری جشنواره فیلم مدافعان حرم در ایستگاه‌های مترو


به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران، محمد صائبی با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری بر پرداختن به موضوع مدافعان حرم افزود: از مسئولان و دست اندركاران برگزاری این جشنواره خواستیم تا اقلام تبلیغاتی خود را در اختیار معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری مترو قرار دهند تا در برگزاری جشنواره فیلم مدافعان حرم كه جشنواره‌ای ارزشمند، پرمعنا و تاثیرگذار است كمك كنیم.
وی با اشاره به انجام اطلاع رسانی درباره جشنواره فیلم مدافعان حرم گفت: نصب پوسترهای جشنواره در 101 ایستگاه مترو و پخش تیزر مدافعان حرم از مانیتورهای منصوب در داخل واگن‌های قطار مترو از جمله كارهای انجام شده این شركت در این خصوص است.
صائبی با تاكید براینكه ما مدیون از خودگذشتگی های مدافعان حرم هستیم، خاطر نشان كرد: با توجه به ظرفیت های موجود در مترو تهران این امكان وجود دارد كه بعداز برگزاری این جشنواره، فیلم‌های مستند مدافعان حرم در درون واگن‌ها برای مسافران مترو به نمایش گذاشته شود.
تهرام/7243//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری جشنواره فیلم رشد در الشتر