سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاخ سفید: توافق اوباما و پوتین بر سر روند انتقال قدرت در سوریه


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک مقام کاخ سفید گفت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین همتای روس وی در مورد ضرورت اجرای یک روند انتقال سیاسی با هدایت سوری ها از جمله مذاکرات با میانجیگری سازمان ملل متحد توافق کردند.

به گزارش «انتخاب» به نقل از رویترز ، این مقام کاخ سفید افزود اوباما و پوتین در گفتگوی 35 دقیقه ای خود در حاشیه نشست سران کشورهای گروه بیست درمورد تلاش ها به منظور یافتن راه حلی با هدف پایان دادن به بحران سوریه مذاکره کردند.

وی تصریح کرد اوباما و پوتین درمورد ضرورت اجرای یک روند انتقال سیاسی با مدیریت سوری ها و مختص سوریه که منجر به مذاکرات با میانجیگری سازمان ملل متحد بین رژیم سوریه و مخالفان آن و همچنین آتش بس شود توافق کردند.

این مقام کاخ سفید گفت اوباما همچنین از مشارکت همه کشورها در مقابله با گروه دولت اسلامی (گروه تکفیری صهیونیستی داعش) استقبال و بر اهمیت تلاش های نظامی روسیه در سوریه علیه این گروه ستیزه جو تاکید کرد.


ویدیو مرتبط :
ضربه سر اوباما پشت تریبون کاخ سفید