فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سیروان خسروی: بلیت اجراهایم را به خودم هم بدهید/ ترانه «تو خیال کردی بری» مناسب افتتاحیه کنسرت بود؟+تصاویر


به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، کنسرت سیروان خسروی شب گذشته در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

 

سیروان خسروی اجرای خود را با آهنگ «تو خیال کردی بری» در حالی آغاز کرد که سالن پر شده بود. شعر این آهنگ در تقسیم بندی‌های عامه در زمره ترانه‌های «نفرتیسم» جای می‌گیرد که عشقی تبدیل به نفرت شده است. انتخاب این آهنگ بعنوان کار اول و افتتاحیه کنسرت آنچنان مطلوب نبود.

تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه

باغ خونه بی تو خشک و بی رنگ میشه

فکر می کردی که بری دلم پر از رنج و غمه

بعد تو رنگ گلا رنگ سیاه ماتمه

تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه

نمی دونستی دلم به سختی سنگ میشه

فکر نکردی میتونم تو رو فراموش کنم

مثل بادی بوزم شعله تو خاموش کنم…

راه بین من و تو دورترین فاصله شد

 

بعد از «تو خیال کردی بری» نوبت به ترانه «آره» رسید که با توجه به ملودی شاد و تماشاگران اکتیو فضای سالن را عوض کرد

«من عاشقت شدم» سومین ترانه سیروان خسروی برای مخاطبان بود، خسروی برخلاف برخی از خوانند‌های دیگر کمتر صحبت کرد و سعی کرد قطعات را پشت سر هم اجرا نماید.

 

آهنگ «عاشقتم» و «کجایی تو» نیز در ادامه کنسرت اجرا شد. نورپردازی سالن میلاد کاملا در خدمت آهنگ‌ها بود و در ریتم و پردازش نور بر روی تماشاگران و نوازندگان روی استیج دقت خاصی دیده می شد. سیروان در یکی از معدود گفتگوهایش با حاضران گفت: هفته گذشته سرمای بدی خورده ام و از بابت صدای گرفته‌اش عذرخواهی کرد، البته برخی‌ تماشاگران با شیطنت و مطایبه می گفتند صدای گرفته‌اش جذابیت آهنگ‌ها را بالاتر برده است.

 «بارون پاییزی» در ادامه اجرا شد، در این میان هماهنگی کلیپ‌هایی که روی استیج پخش می‌شد کاملا هماهنگ با اجرا بود و در حس و حال تماشاگران تاثیر فراوانی داشت.

 

ترانه‌های «بی قرار» و «اگه تو مال من نیستی» نیز اجرا شد و در این میان هر از گاهی نریمان نعیمی با ساکسیفون نوازی های زیبایش سالن را به وجد می‌آورد و در ادامه ترانه «ساعت ۹» و «به همین زودی» نیز برای حاضران اجرا شد. برنامه با کمترین هدر رفت زمان ادامه می یافت و برخلاف برخی از پاپ‌خوان‌هایی که در مواقع مختلف اجرا در نقش «شومن» ظاهر می‌شوند سیروان خسروی اهمیت بیشتری برای اجراهایش قائل شده بود.

 

پیش از اجرای ترانه‌ «نه نرو» از مسئولان سالن، نور و ... تشکر کرد. ترانه «دوستت دارم» دوباره فضای سالن را عوض کرد، خسروی در خلال اجرایش حضور مادرش در کنسرت را اعلام کرد که مورد تشویق قرار گرفت و به همین بهانه گفت: بلیط برای خودم نبود و شماره صندلی که برای مادرم خواسته بودم سه رقمی بود و در بخش دیگری از خبرنگاران و عکاسان تشکری نزدیک به اعتراض کرد و گفت عکس‌های خوب بگیرید، برخی عکس‌هایی که منتشر می‌شود... و پس از ترانه «یه روزی میای» اعضای گروه خود را اینگونه معرفی کرد:علی طاهایی نوازنده درامز، یاشا حکیمی نوازنده ساز کیبورد، مجید پروریان گیتار بیس را می نواخت، نریمان نعیمی نوازنده ساکسیفون، امیر دانایی و علیرضا ثنایی هم نوازندگی گیتار الکتریک را بر عهده داشتند.

ترانه «خاطرات تو» و «دلم گرفته» نیز اجرا و با اجرای ترانه «دوست دارم زندگی رو» بعنوان پانزدهمین آهنگ کنسرت را ساعت ۲۲:۴۵ پایان داد.

 

انتهای پیام/ج

http://fna.ir/F15TE3


ویدیو مرتبط :
کنسرت سیروان خسروی ((تو خیال کردی بری))