فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آرامش خوبی در فضای مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه حاکم است


به گزارش خبرنگار ایرنا فریدون شکری روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری پنجمین روز از مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمان اعلام برگزاری سی و هشتمین مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه هماهنگ و همزمان با دیگر کارگروه ها، فعالیت خود را آغاز کردیم.
وی ادامه داد: سعی کردیم محیط مناسب و آرامی برای خدمتگزاران به جامعه قرآنی، افراد شرکت کننده در مسابقات و مدعوین در دو محل برگزاری مسابقات ایجاد کنیم.
شکری افزود: با توجه به اینکه مسابقات قرآنی خواهران در آمفی تئاتر بعثت و مسابقات برادران در آمفی تئاتر انتظار برگزار می شود، برای برقراری امنیت، آرامش و تکریم شرکت کنندگان نیازمند اجرای تمهیدات و نظارت بوده است.
مسئول کمیته امنیتی ستاد اجرایی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کرمانشاه با بیان اینکه این مسابقات دارای اختتامیه و افتتاحیه مشترک است تصریح کرد: در بخش ورودی سالن ها از گذشته تمهیدات امنیتی در نظر گرفته شد و از مجموعه ناجا در سرسرای انتظار استفاده شد.
به گفته وی، یک موسسه حفاظتی از استان برای نظارت بر گیت و ورودی ها با استفاده از پرسنل باتجربه به کار گرفته شده است و خوشبختانه با تلاش های انجام شده در نظارت تصویری هیچ گونه کمبودی نداریم.
سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از روز شنبه هفته جاری آغاز شده تا پنجم دی ماه با حضور600 نخبه قرآنی در دو بخش برادران و خواهران به میزبانی کرمانشاه در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار و بعثت این شهر ادامه دارد.
7460/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیزر مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه