ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



غایبین به طباطبایی پیام دادند/ عضو کمیته فنی رای را پنهانی لو داد!


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته جهت انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان روز گذشته در محل فدراسیون برگزار و در نهایت شهرام هروی با کسب 8 رای به‌ عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

* جلسه روز گذشته با حضور هر سه گزینه سرمربیگری تیم ملی (سلیمانی، دباغیان و هروی) برگزار شد، دباغیان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی به دلیل مشکلات خانوادگی از قبول مسئولیت انصراف داد.

* در پایان ارائه برنامه‌های مربیان، شهرام هروی سرمربی جدید تیم ملی پس از ترک سالن جلسه بلافاصله فدراسیون را ترک کرد.

* علیرضا سلیمانی سرمربی تیم ملی نیز پس از ارائه برنامه‌های خود دقایقی پس از هروی جلسه را ترک کرد، اما در فدراسیون برای مطلع شدن رای نهایی منتظر ماند.

* سید حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون رای نداد.

* پس از اینکه اعضاء مجمع رای خود را اعلام کردند، آرای شمارش شد و شهرام هروی با کسب 8 رای به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. البته سلیمانی نیز 5 رای کسب کرد.

* غلامرضا دباغیان عضو کمیته فنی و سرمربی سابق تیم ملی پس از اینکه هروی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد با صدای بلند اعلام کرد که طباطبایی (سرپرست فدراسیون کاراته) امروز عدالت را رعایت کرد.

* احمد صافی و مسعود رهنما عضو کمیته فنی در جلسه امروز حضور نداشتند و در پایان جلسه سرپرست فدراسیون مدعی شد که آنها نیز قبل از آغاز جلسه به او پیغام داده‌اند که گزینه آنها نیز شهرام هروی است.

* یکی از اعضای کمیته فنی در تصمیماتی عجیب و پنهانی خبرهای کمیته فنی را به بیرون از جلسه منتقل می‌کرد و در واقع حکم خبرنگار افتخاری را از اصحاب رسانه دریافت کرده بود.

* دبیر مجمع کمیته فنی از انتقال پنهانی اخبار داخل جلسه به بیرون از جلسه هم ابراز ناراحتی کرد.

* علیرضا سلیمانی سرمربی سابق تیم ملی از مصاحبه کردن با رسانه‌ها خودداری کرد.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
فرهاد مجیدی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال