سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افشای تصاویر یک تلفن همراه ویندوزی که احتمالا مربوط به لومیا ۸۵۰ هستند


افشای تصاویر یک تلفن همراه ویندوزی که احتمالا مربوط به لومیا ۸۵۰ هستند

به نظر می رسد که حرف و حدیث ها پیرامون تلفن هوشمند مرموز و میان رده ای که مایکروسافت در حال توسعه اش است پایانی ندارند. نام Lumia 850 ابتدا در ماه جولای سال جاری در فضای مجازی پیچید و از همان زمان نیز مشخص گشت که این تلفن هوشمند در میان خانواده میان رده ها جای خواهد گرفت.

سپس گفته شد Lumia 850 در کنار لومیا ۷۵۰ و ۵۵۰ معرفی می شود. حالا به جایی رسیده ایم که لومیا ۵۵۰ تبدیل به یک واقعیت شده است اما هنوز از لومیا ۷۵۰ و ۸۵۰ خبری نیست. با این حال، به تازگی تصاویری از یک تلفن هوشمند ویندوزی فاش گشته اند که برخی اعتقاد دارند مربوط به لومیا ۸۵۰ است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تصاویر تازه شباهت بسیاری به رندرهایی دارند که پیش از این از سوی اکانت OnLeaks در توییتر افشا شده بودند و به همین علت می توان با نگاهی مثبت به آنها نگریست و تصور کرد که در واقع مربوط به همان لومیا ۸۵۰ هستند که اکنون با نام رمز Honjo در دست توسعه است.

اگرچه تصاویر چندان شفاف نیستند اما با این حال، می توان دید که کناره دستگاه فلزی بوده و دوربین جلوی آن نیز به یک فلاش مجهز گشته.

جالب اینجاست که یکی از این تصاویر با برخی مشخصات همراه شده است. در این تصویر گفته شده که نمایشگر به احتمال زیاد ۵.۷ اینچ با رزولوشن 1080p و چیپست دستگاه نیز اسنپدراگون ۶۱۷ خواهد بود. این در حالیست که پیش از این گزارش شده بود که اندازه نمایشگر این دستگاه ۵ اینچ بوده و از اسنپدراگون ۴۱۰ در آن استفاده شده است.

مشخص نیست که کدام شایعه بیشتر به حقیقت نزدیک باشد اما در هر صورت می دانیم که لومیا ۸۵۰ از مایکروسافت یک تلفن همراه میان رده خواهد بود و در هر صورت چنین موبایلی مشخصا با سخت افزاری میان رده هم به بازار عرضه خواهد شد.

gsmarena_002 (2)-w600

gsmarena_003 (1)-w600

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیلومیالومیا ۸۵۰مایکروسافت

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تصاویر باورنکردنی که با تلفن همراه گرفته شدند !!