سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«هنر شفاف اندیشیدن» و «چشمه» پرفروش‌ترین کتاب و ناشر هفته دوم آبان


خبرگزاری کتاب ایران/ با توجه به حجم کتاب‌های منتشر شده در کشور، یکی از موضوعاتی که علاقه‌مندان به کتاب همواره به آن توجه دارند، انتخاب کتاب مناسب برای مطالعه است. ارائه گزارش هفتگی پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار کتاب، ضمن آنکه نمایانگر ذائقه مطالعاتی اهالی فرهنگ است، می‌تواند راهنمای خوبی برای مخاطبان کتاب و مطالعه نیز باشد.

فهرست پرفروش‌های بازار کتاب تهران در هفته گذشته با ادامه پیشتازی «هنر شفاف اندیشیدن» همراه بود و بازار تقاضای این کتاب فلسفی در کتابفروشی‌های معتبر تهران همچون هفته‌های پیشتر داغ است. همچنین آثاری چون «مردم در سیاست ایران» و «بیشعوری» نیز نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان این کتاب محسوب می‌شوند.

بر اساس این گزارش، از میان 32 کتاب حاضر در فهرست پرفروش‌های کتابفروشی‌های معتبر تهران، «هنر شفاف اندیشیدن» به عنوان پر فروش‌ترین کتاب و از بین 23 ناشر حاضر در این فهرست، «چشمه» به عنوان فعال‌ترین ناشر معرفی شدند.

همچنین آثاری چون «خانه خوب‌رویان خفته»، «نی سحر آمیز و چند داستان دیگر»، «دنیای بسته»، «جنون هوشیاری» و «نیک بینی» از کتاب‌های تازه وارد به جمع پرفروش‌های بازار کتاب بوده‌اند.


ویدیو مرتبط :
معرفی کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» بوسیله «مارال دوستی»