سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سوریه حمله تروریست ها به بیمارستان «دیر الزور» را محکوم کرد


به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه سانا، وزارت بهداشت سوریه با صدور بیانیه ای افزود:تروریست های مسلح داعش روز گذشته با حمله به بیمارستان دیر الزور مرتکب کشتار وحشیانه علیه تیم پزشکی این بیمارستان شدند.
وزارت بهداشت سوریه از نهادهای بهداشتی سازمان ملل و سایر سازمان های انسانی خواستار ضرورت توجه به حجم جنایت های تروریست های تکفیری در سوریه شد و از این نهادها خواست که موضع جدی در اعمال فشار به قدرت های تاثیرگذار به منظور توقف فوری تروریسم تکفیری اتخاذ کنند.
بیانیه مذکور همچنین بر تمایل وزارت بهداشت سوریه به ارائه تجهیزات پزشکی به بیمارستان الاسد به منظور رفع نیازهای بهداشتی شهروندان به ویژه در شرایط کنونی تاکید کرد.
دیده بان حقوق بشر سوریه روز گذشته، از کشته شدن 20 سوری در حمله گروه تروریستی داعش به یک بیمارستان الاسد در دیروالزور خبر داد.
در این درگیری دست کم شش نفر از تروریست های داعش نیز به هلاکت رسیدند.
شهر نفت خیز دیرالزور شهری راهبردی است که 60 درصد آن در کنترل گروه تروریستی داعش قرار داد.
خاورم**9364**1856

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیر الزور - اصابت خمپاره ارتش سوریه و کشته شدن تروریست ها