ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گران‌قیمت‌ترین بازیکن من‌سیتی، مضحکه هواداران آرسنال شد


گران‌قیمت‌ترین بازیکن من‌سیتی، مضحکه هواداران آرسنال شد

تسنیم/ هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی در جریان بازی تیمش برابر آرسنال، پیش چشمان هواداران تیم میزبان گافی داد که او را بسیار شرمنده کرد.
کوین دی‌بروین اگرچه بهترین بازیکن فصل گذشته بوندس‌لیگای آلمان و گران‌ترین بازیکن منچسترسیتی با قیمتی 54 میلیون پوندی است اما او شب گذشته (دوشنبه) در مهمترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر نشان داد که گاهی اوقات در انجام ابتدایی‌ترین کارها در فوتبال هم مشکل دارد.
دی‌بروین در دقیقه 25 برای زدن ضربه کرنر پشت توپ ایستاد اما به جای ضربه زدن به توپ، پرچم کرنر را شوت کرد تا صحنه مضحکی را رقم بزند و سوژه خنده هواداران آرسنال که در فاصله چند قدمی‌اش قرار داشتند، شود.
این اتفاق باعث سکندری خوردن بازیکن پیشین ولفسبورگ شد. گاف دی‌بروین بخشی از بازی ضعیفی بود که او در نیمه اول دیدار تیمش برابر آرسنال ارائه کرد و در نهایت باعث شکست 2 بر یک میهمان منچستری شد.
تصاویر گاف دی‌بروین را در زیر مشاهده می‌کنید:

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
۱۰ بازیکن گران قیمت خریداری شده توسط آرسنال