ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیشنهاد قابل‌ توجه بایرن‌مونیخ به گواردیولا


به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرارداد پپ گواردیولا در پایان فصل جاری با بایرن‌مونیخ به پایان خواهد رسید، ولی مدیران این باشگاه آلمانی به دنبال تمدید دو ساله قرارداد سرمربی اسپانیایی خود تا تابستان 2018 هستند. در حال حاضر شایعات زیادی در خصوص سرمربی پیشین بارسلونا مطرح است و حضور او را در تابستان 2016 در تیم‌هایی همچون آرسنال و دو تیم مطرح شهر منچستر نسبت داده‌اند، البته چلسی هم در صورت اخراج ژوزه مورینیو به پپ به عنوان یک گزینه نگاه خواهد کرد.

بر اساس گزارش روزنامه «میرر»، سران باشگاه بایرن‌مونیخ به دنبال این هستند با ارائه پیشنهادی جدید برای تمدید قرارداد گواردیولا، دستمزد سالانه او را سه میلیون پوند افزایش بدهند که این یعنی حقوق سالانه وی 17 میلیون پوند خواهد شد. در حال حاضر گواردیولا با دستمزد 14 میلیون پوند در سال پردرآمدترین مربی جهان است و آقای خاص با 12 میلیون پوند پس از وی در رده دوم جای دارد.

خوسپ ماریا اوروبیتگ، مشاور و مدیر برنامه‌های گواردیولا درباره آینده نامشخص وی گفت: هنوز نمی‌دانم که پپ چه قصدی دارد. در چند روز گذشته گفت‌و‌گوهای زیادی با هم داشته‌ایم، ولی در نهایت وقتی به چنین بحث‌هایی می‌رسیم، او دوست دارد کاملاً شخصی به این موضوع فکر کند.

وی افزود: گواردیولا در نهایت بر اساس برداشت‌هایی که دارد، تصمیم خواهد گرفت. پپ خیلی خوشحال است ولی در نهایت اوست که در مورد آینده‌اش تصمیم می‌گیرد. یک چیز اما مشخص است و آن این است که اطرافیان گواردیولا به تصمیم او احترام خواهد گذاشت، حالا هر چه که می‌خواهد باشد.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ اخیراً اعلام کرد که در پایان نیم‌فصل اول مسابقات بوندس‌لیگا با پپ گواردیولا مذاکرات نهایی را انجام خواهد داد و نتیجه را چه مثبت، چه منفی را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اولین تمرین بایرن مونیخ با گواردیولا