فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نخستین بازدید مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما از سریال «پریا»


به گزارش خبرگزاری تسنیم، سریال «پریا» که محصول مشترک اداره کل نمایش سیما و موسسه آوای هنر سلامت وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و ضمن روایت داستانی پُر افت‌وخیز، برخی از مهم‌ترین معضلات حوزه بهداشت و درمان را به تصویر می‌کشد.

در این دیدار هادی ایازی قائم‌مقام وزیر بهداشت در حوزه مشارکت‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های حوزه سلامت ضمن ابراز رضایت از ساخت این اثر، توجه به مسائل اجتماعی در قالب سریال‌های تلویزیونی را امری مبارک دانست و گفت: در حوزه سلامت و بهداشت نهاد‌ها و تشکل‌های مختلفی فعالیت می‌کنند تا باعث کاهش بیماری‌ها و افزایش سطح سلامت جامعه شوند. حال اگر در قالب و ساختاری دراماتیک این پیام‌ها به شکلی هنرمندانه و غیرمستقیم به بینندگان منتقل شود، قطعاً طیف گسترده‌تری از جامعه مخاطب این پیام‌ها خواهند بود و این مسئله هزینه‌های فعالیت در حوزه سلامت را کاهش خواهد داد.

این مدیر حوزه سلامت و بهداشت با تأکید بر این مطلب که باید واقعیت‌های بهداشتی به مردم گفته شود، به مسئله شیوع آنفولانزای خوکی در کشور در روز‌ها اخیر اشاره و ابراز امیدواری کرد با استقبال مخاطبان از این سریال در زمان پخش، راه برای ساخت آثار مشابه در این حوزه هموار شود.

در این بازدید که همزمان با روز تولد «حسین سهیلی‌زاده» نیز بود، کارگردان پریا نیز با اشاره به علاقه شخصی‌اش در پرداختن به معضلات اجتماعی گفت: شخصاً با سیاه نمایی مخالفم و معتقدم معضلات باید شیرین نمایش داده شود. در این سریال نیز این شیوه در پیش‌گرفته شده است.

در ادامه این بازدید، میهمانان شاهد ضبط صحنه‌هایی از سریال با حضور «لادن مستوفی» و «افسانه بایگان» دو بازیگر اصلی زن سریال بودند.

ابراهیم داروغه‌زاده مدیرعامل موسسه آوای سلامت، رضا اصلاح  مدیر تولید موسسه آوای هنر سلامت، غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و دیگر میهمانان سریال پریا بودند.

پریا بر اساس فیلم‌نامه‌ای از «سعید فرهادی» به تهیه‌کنندگی «اسماعیل عفیفه» روایتگر قصه دختری به نام پریا است. قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که این شخصیت پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان به نام «کیوان» می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌به‌یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

تصویربرداری این سریال تلویزیونی از روز پانزده آبان مقابل دوربین «محمد افسری» آغازشده است. لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، محمود پاک‌نیت، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران این سریال 40 قسمتی هستند.

«نعمت‌الله یمینی» مدیر تولید، «امیر زاغری» طراح صحنه، «پگاه تَرکی» طراح لباس، «سید جلال موسوی» طراح گریم، «مهدی آزادی» مدیر صدابرداری، «امیرسلیمانی» برنامه‌ریز، «امین محمودی» دستیار اول کارگردان، «مهین شهبازی» منشی صحنه، «مهدی پیله‌وریان» مدیر تدارکات، «امیر ژوبین» تصویربردار پشت‌صحنه و «هلیا رضایی» عکاس برخی از سازندگان این سریال هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تیتراژ سریال گی بیک //// از شبکه نمایش سیما