سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظر آیت الله علم الهدی درباره مصادره اموال ایران توسط آمریکا


نظر آیت الله علم الهدی درباره مصادره اموال ایران توسط آمریکاباشگاه خبرنگاران/ نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: توقیف دو میلیارد دلار ایران از سوی آمریکا یک نوع سرقت ملبس به لباس قانون است زیرا اصل این پرونده متعلق به 9سال پیش است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی پس از عیادت از آیت الله گلپایگانی با اشاره به مصادره اموال ایران توسط آمریکا اظهار داشت: این کار یک نوع سرقت ملبس به لباس قانون است زیرا اصل این پرونده متعلق به 9سال پیش است.

وی ادامه داد: آنها با یک اتهام باطل مسئله را در دادگاه مطرح کرده، حتی رای دادگاه هم مستند به یک سند قانونی امریکایی هم نبود.

آیت الله علم الهدی افزود: آمریکایی ها این کار را به عنوان یک دهن کجی در مقابل مذاکرات دوسره انجام داده است.

وی با بیان اینکه سرقت اموال ایران اعتبار آمریکا را ریر سوال برده است، گفت: آمریکا پس از مذاکرات به علت اینکه نمیخواست به تعهدات خود در برجام عمل کند به چنین کاری دست زد.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: آمریکا انقدر ضعیف شده است که اعتبار جهانی خود را به حراج گذاشته است و امروز حاضر است حیثیت خود را به عنوان یک امانتدار زیر سوال ببرد که به تعهدات خود در برجام عمل نکند.

وی خاطرنشان کرد: پس از این هر انسانی در کره زمین بخواهد به امریکا اعتماد کند و ثروت خود را به بانکهای انها بسپارد قطعا در حد یک سفیه است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آیت الله علم الهدی و رابطه با آمریکا