سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رقم عجیب هزینه‌شده برای استقلال‌ خوزستان


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: استقلال خوزستان که در جایگاه نخست جدول قرار دارد تنها 5 میلیارد و 900 میلیون تومان برای تیم خود هزینه کرده است که نشان می دهد با هزینه کم هم می توان نتایج خوبی گرفت. 

به گزارش شبکه خبر، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال با حضور در استودیو چهارسوی لیگ گفت: امسال قراردادهای لیگ 169 میلیارد تومان بوده است که تا پایان فصل به 200 میلیارد تومان می رسد. استقلال تهران با 17 میلیارد و ششصد میلیون تومان بیشترین هزینه را برای تیم داشته و استقلال خوزستان که در جایگاه نخست جدول قرار دارد تنها 5 میلیارد و نهصد میلیون تومان برای تیمش هزینه کرده است.

تاج در ادامه افزود: میانگین سنی در سال گذشته 26/86 صدم بوده است، امسال  این میانگین به 25/42 صدم درصد کاهش یافته است که این آمار خوبی است. ما تلاش کرده ایم برای رسیدن به این هدف بر اساس آیین نامه میانگین سنی را پایین بکشیم. عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان در ارتباط تلفنی با برنامه گفت: نیم فصل قهرمان شدیم هرچند که این پایان کار نیست و ما خیلی تلاش کردیم تا شایستگی خود را حفظ کنیم و تنها یک باخت داشتیم.

او درباره مدیریت هزینه ها گفت: پول همه کارها را انجام نمی دهد. مهم تلاش بچه ها بود که خودشان را در فوتبال نشان دادند و شایستگی خود را نشان دهند. بچه های ما از شکم سیری فوتبال بازی نمی کنند و دنبال پول و عکس روی روزنامه ها نیستند. ویسی در ادامه افزود: کیفیت بازی خوب بود و لیگ ما به لحاظ کمی و کیفی خوب بود.

تاج نیز گفت: تیم استقلال خوزستان از کادر مدیریتی خوبی بهره مند است. او درباره نمره  ما در آسیا گفت: کره اول، ژاپن چهارم شد و ما سوم شدیم اگرچه من ژاپن را ستاره آسیا می دانم. او افزود: در لیگ میزان خشونت کم شده  زیرا در سال گذشته  25 کارت قرمز گرفتیم  و امسال این میزان به 19 کارت کاهش یافته است. او در ادامه افزود: اگر بتوانیم بلیت الکترونیک را سر و سامان بدهیم، قطعا فروش ما بالاتر خواهد رفت.

تاج با بیان اینکه بازی های فردا به علت آلودگی هوا لغو نمی شود گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی اگر برای ما محرز شود که میزان آلایندگی هوا سلامتی بازیکنان را به مخاطره می اندازد بازی لغو خواهد شد ولی اعلام نظر نهایی فردا صورت خواهد گرفت.

او در ادامه افزود: نقل و انتقالات از دوم دی ماه آغاز و تا 29 دی ماه ادامه خواهد داشت. هفته شانزدهم و هفدهم تعطیلات نیم فصل خواهد بود که طول آن 28 روزه بر اساس استاندارد جهانی است، در این مدت ما تیم امیدمان را به بازی های قطر اعزام خواهیم کرد وتلاش خواهیم کرد جام حذفی را تا تاریخ 3 خرداد 95 به اتمام برسانیم.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // خلاصه بازی: فولاد خوزستان 0-2 استقلال خوزستان‬‎