سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجوی نمونه/ تاخیر در برگزاری مراسم معرفی دانشجویان نمونه


ابوالحسن ریاضی معاون سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس از تمدید مهلت‌ ثبت‌نام برای دانشجویان نمونه خبر داد و گفت: تا روز پنج‌شنبه هشتم بهمن‌ماه تعداد 5 هزار و 200 نفر نفر برای حضور در میان دانشجویان نمونه کشور ثبت‌نام کردند که با توجه به این استقبال مهلت ثبت‌نام را تا 18 بهمن‌ماه تمدید کردیم.

وی در رابطه با زمان برگزاری مراسم معرفی دانشجویان نمونه، افزود: قرار بود اردیبهشت ماه مراسم معرفی دانشجویان نمونه را برگزار کنیم ولی با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام تمدید شده است و بررسی این میزان ثبت‌نام نیز زمان‌بر است احتمالا مراسم معرفی دانشجویان نمونه با تاخیر برگزار می‌شود.

ریاضی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در مهلت تمدید شده تعداد دانشجویان ثبت‌نام کننده حدود 10 هزار نفر باشد، گفت: دانشجویان برای ثبت‌نام باید مدارک خود را از طریق سامانه جشنواره دانشجوی نمونه به نشانی اینترنتی www.nemooneh.saorg.ir ارائه دهند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/Z25RS9


ویدیو مرتبط :
نمونه برداری با دریل نمونه بردار#اِی جی پی # نمونه برداری