سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پسر کوچکی که گزارشگر ناسا شد + تصویر


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صفحه "مردمان نیویورک" که مدتی است به دنبال برآورده کردن آرزوهای کاربرانش است، این بار کمک کرد یک پسر بچه به آرزویش برسد.

پسر کوچکی که گزارشگر ناسا شد + تصویراین گزارشگر کوچک که او را در عکس همراه پدر می‌بینید موفق به مصاحبه با ناسا شد.صفحه مردمان نیویورک از پسر کوچک پرسید که آرزویش چیست و می‌خواهد در آینده چه کار کند. او هم پاسخ داد که می‌خواهد گزارشگر شود و به عنوان اولین مصاحبه هم سراغ مدیر ناسا رفته و از او درباره موشک‌های جدید به فضا می‌پرسد.

حساب عمومی ناسا از پاسخ گزارشگر کوچک متاثر شده و در پستی اختصاصی نوشت: ما در حال فرستادن موشک جدیدی به فضا هستیم. در حال حاضر مشغول ساخت سیستم فضایی ناسا هستیم که قرار است قوی‌ترین موشک جهان باشد و سفینه Orion ناسا قرار است به اعماق فضا ارسال شود. این سفینه اول به مدار ماه رفته و بعد هم به مریخ می‌رود!

پسر کوچکی که گزارشگر ناسا شد + تصویرپست ناسا بیش از 80 هزار بار لایک شده است. در حالی که هنوز هویت این پسر و پدر او برای بسیاری روشن نیست.

حرکت ناسا توسط بسیاری از کاربران ستایش شده است، آن هم در حال و هوایی که دنیا در اندوه حملات تروریستی به پاریس غرق شده است.


ویدیو مرتبط :
تصویر جدید ناسا و پدیده النینو