ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عضو کمیته فنی تراکتورسازی: قلعه‌نویی نباید دستیاران بومی را حذف می‌کرد/ انتخاب سرمربی با نظر هیأت مدیره بود


علی‌اصغر اعتباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت این تیم پس از حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت مربی‌گری تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی به ایجاد یک تحول نیاز داشت. هر کسی به تیم می‌آ‌مد می‌توانست به موفقیت برسد چرا که از لحاظ پتانسیل نفری وضعیت تیم بسیار مناسب است. مطمئن باشید تراکتورسازی روز به روز بهتر خواهد شد و می‌تواند نتایج قابل قبولی کسب کند. البته این مسئله به حمایت هواداران هم بستگی دارد و اگر هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کنند می‌توانند درصد موفقیت تیم را بالا ببرد.

وی در مورد اینکه ‌آیا کمیته فنی نسبت به حضور قلعه‌نویی رضایت داشت، خاطرنشان کرد: هر کدام از اعضای کمیته فنی دیدگاه و نظرات خودشان را داشتند و نظرات متفاوت بود اما انتخاب قلعه‌نویی تصمیم هیأت مدیره بود و آنها در نهایت تصمیم گرفتند که از بین گزینه‌ها حسین فرکی، امیر قلعه‌نویی و ...  کدام مربی هدایت تیم را بر عهده بگیرند. فکر می‌کنم قلعه‌نویی می‌تواند تراکتورسازی را موفق کند ولی او نباید مربیان بومی را رها کند و بعد از حضور تونی می‌توانست با همان کادر بومی به کارش ادامه دهد. علیرضا پژمان از پیشکسوتان خوب تراکتورسازی در کادر فنی است و قادر رحیم‌زاده هم تئوریسین فوتبال تبریز است.

عضو کمیته فنی تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که علیرضا پژمان و قادر رحیم‌زاده همچنان در کادر فنی هستند و چرا او می‌گوید نباید قلعه‌نویی آنها را رها می‌کرد اظهار داشت: آنها در کادر فنی هم هستند و هم نیستند. بودن با اینکه از توانایی‌شان استفاده کامل شود فرق می‌کند. دانش رحیم‌زاده خیلی بالاست و حتی از او به عنوان گزینه سرمربی‌گری تیم نام برده می‌شد. رحیم‌زاده در حد مربی استقلال است و همانطور که تأثیر صالح در استقلال کمتر از مظلومی نیست او هم می‌توانست همچنین نقشی را در تیم تراکتورسازی ایفا کند به نظر من قلعه‌نویی نباید نیروهای قبلی را حذف می‌کرد.  رحیم‌زاده از ستار همدانی کیفیت بیشتری دارد و همدانی تازه در ابتدای کار است.

اعتباری در مورد اینکه آیا تراکتورسازی می‌تواند به فینال جام حذفی برود، اظهار داشت: هر تیمی در این مسابقه به پیروزی برسد قهرمان جام حذفی خواهد شد، تراکتورسازی پتانسیل پیروزی را دارد با توجه به اینکه تراکتورسازی میزبان است این تیم می‌تواند با حمایت هوادارانش و به خاطر سردی هوا استقلال را راحت شکست دهد. میزبانی یعنی اینکه شما دو برد پیش هستید. فکر می‌کنم برنده نیمه‌نهایی جام حذفی با یک گل حریفش را از پیش رو برخواهد داشت.

وی در مورد اینکه آیا او کم کاری از سوی بازیکنان سرباز مشاهده می‌کند، عنوان کرد: هیچ وقت کسی کم‌کاری نمی‌کند چرا که با این کار ابتدا شخصیت خودش را زیر سؤال برده است. بازی گرفتن از مهره‌هایی که در اختیار یک تیم است هنر مربی را نشان می‌دهد و به مرور زمان این مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/P537L0


ویدیو مرتبط :
امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی شد