سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



عکس/تکذیب شایعه گروگانگیری در تلگرام


سلامت نیوز: این روز ها در گروه های تلگرام عکس هایی دست به دست می شود که در آن ادعا شده است گروگانگیری بازار موبایل تهران با 27 کشته پایان یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اقتصاد آنلاین، این روز ها در گروه های تلگرام عکس هایی دست به دست می شود که در آن ادعا شده است گروگانگیری بازار موبایل تهران با 27 کشته پایان یافت.معلوم نیست چه افرادی؟ از کجا؟ چگونه؟ برای چه؟ اقدام نشر اکاذیب در فضاهای مجازی، تنها به خاطر تشویش اذهان عمومی می‌کنند تا ایران را ناامن جلوه دهند.بررسی های اقتصاد انلاین نشان می دهد هر کدام از این عکس های منتشر شده مربوط به رویدادهای متفاوت بوده است ،در بین عکس ها تصاویری از مانور پلیس در اهواز و یاسوج نیز وجود دارند.یکی از عکس ها مربوط است به حادثه گروگانگیزی در بانک انصار که در آذر 92 در شهر شوش اتفاق افتاده بود.بقیه عکس ها نیز مربوط به حادثه سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی است که شهریور 92 در اصفهان رویداده است.

مردم باید برای اطمینان از صحت اخبار منتشر شده به سایت های خبری رسمی و معتبر استناد کنند چراکه این گونه شایعه ها به منظور مخدوش کردن افکار عمومی صورت می گیرد.

تکذیب گروگانگیری و 27 کشته در بازار موبایل تهران


ویدیو مرتبط :
پیگیری شایعه گروگانگیری در تهران