دستگیری اشرار مسلح در سراوان


فرمانده انتظامی سراوان گفت: دو شرور مسلح و سابقه‌دار با سه قبضه سلاح جنگی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، محسن داودی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مسلح در منزلی در منطقه غفورآباد مخفی شده‌اند، بلافاصله ماموران بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته مخفیگاه این اشرار مسلح شناسایی و پس از هماهنگی قضایی اکیپ‌های مجهز عملیاتی پلیس سراوان با همکاری ماموران هنگ مرزی سراوان به محل مورد نظر اعزام شدند.

داودی خاطرنشان کرد: با حضور ماموران در محل، منزل مورد نظر محاصره شد که اشرار با مشاهده ماموران با آنها به صورت مسلحانه درگیر شده و پس از مدتی درگیری موفق به دستگیری دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی سراوان با اشاره به اینکه این متهمان دارای چندین فقره سابقه کیفری بودند، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از محل اختفاء این متهمان دو قبضه اسلحه کلاش و یک قبضه کلت و مقادیر متنابهی مهمات مربوطه را کشف کردند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: مجموعه انتظامی سراوان با استفاده از تمامی توان خود تلاش می‌کند که همچون گذشته امنیتی مطلوب و در خور شأن شهروندان را حفظ کند و با حضور پلیس هیچ گوشه‌ای برای اشرار امن نخواهد بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
درگیری با اشرار در مرز سراوان هنگام تهیه گزارش