سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارائه خدمات مطلوب به مردم از راهبردهای اصلی نیروی انتظامی است


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم سیدمحمود میرفیضی، ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور (راهنمایی و رانندگی) شهرستان گنبدكاووس، گفت: مردم ایران بهترین مردم دنیا هستند و نیروی انتظامی افتخار می كند كه خادم چنین مردمی است.
وی افزود: بخش های مختلف انتظامی، ارائه خدمات مطلوب به مردم كه رضایت مندی آنان را نیز به همراه داشته باشد، سرلوحه كار خویش قرار داده اند، زیرا معتقدیم رضایت مندی مردم برای این سازمان مردمی، تولید قدرت و سرمایه اجتماعی می كند.
سردار میرفیضی اضافه كرد: نیروی انتظامی در راهبرد ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایت مندی آنان، به استفاده از ظرفیت نیروی انسانی درون سازمانی و نگاه جهادمحوری در بیرون از سازمان، توجه ویژه دارد.
وی با اشاره به برنامه پنج ساله انتظامی گلستان در بهسازی و یا احداث ابنیه های انتظامی در سطح استان تصریح كرد: با وجود مشكلات و تنگناهای مالی چند سال اخیر، وضعیت ابنیه ها انتظامی بهتر شده است اما هنوز تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم.
فرمانده انتظامی گلستان به احداث ساختمان پلیس راهور گنبدكاووس اشاره كرد و گفت: احداث این ساختمان باتوجه به اهمیت موضوع و ارائه خدمات راهنمایی و رانندگی این شهرستان به مردم شرق استان، درسال 94 آغاز شد و در 9 ماه به پایان رسید.
سردار میرفیضی افزود: برای عملیات اجرایی ساختمان راهور گنبدكاووس و تجهیز آن درمجموع 15 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات عمرانی ناجا هزینه شده است ضمن اینكه احداث ساختمان پلیس راه گنبدكاووس - مراوه تپه نیز درسال جاری در دستور كار قرار دارد.
سرهنگ محمدعلی عسگری فرمانده انتظامی گنبدكاووس نیز دراین مراسم ضمن قدردانی از تلاش های فرمانداری و شهرداری برای اختصاص زمین به منظور احداث ساختمان پلیس راهور شهرستان ، گفت: در پنج سال گذشته اقدامات خوبی برای بهسازی و بازساری كلانتری ها و پاسگاه های انتظامی شهرستان انجام شده است.
درمراسم افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور گنبدكاووس كه در زمینی به مساحت 2040 متر مربع و با زیربنای 550 مترمربع در دو طبقه احداث شده است، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدكاووس، شهردار، اعضای شورای تامین و برخی مسئولان این شهرستان حضور داشتند.
شهرستان گنبدكاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نیروی انتظامی آماده ارائه آمار صندوق های قرض الحسنه به