زوایای پنهان دفاع مقدس هنوز به طور کامل کشف نشده است


جانشین فرمانده سپاه ناحیه سنندج با اشاره به اینکه تمام دستاوردهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی امروز ما به برکت دوران دفاع مقدس بوده است، گفت: زوایای پنهان دفاع مقدس هنوز به طور کامل کشف نشده است که باید در راستای معرفی آن به جهانیان تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، سیدعیسی رحیم‌زاده، امروز(28 دی ماه) در یادواره شهدای بمباران 28 دی ماه سال 65 سنندج، اظهار کرد: شهرستان سنندج در طول هشت سال جنگ تحمیلی یک‌هزار و 500 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به بمباران شهر سننندج در 28 دی ماه سال 65، افزود: در این اقدام وحشیانه صدام که شش دقیقه به طول انجامید 220 نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند و 120 نفر نیز به مقام جانبازی نائل آمدند.

رحیم زاده عنوان کرد: صدام در 28 دی ماه سال 65 به صورت همزمان 18 نقطه شهر سنندج را بمباران و موشک باران کرد و 340 نفر از زنان، کودکان و افراد سالخورده شهرسنندج را به خاک و خون کشید.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سنندج با بیان اینکه حماسه و اقتدار تاریخ دفاع مقدس باید بیش ‌از پیش به مردم معرفی شود، اعلام کرد: بسیاری از زوایای پنهان دفاع مقدس تاکنون آشکار نشده است که باید با برنامه‌ریزی‌ در راستای معرفی آن به جهانیان تلاش کرد.

وی از انقلاب اسلامی نیز به عنوان الگویی کامل برای انقلاب‌های شکل گرفته در جهان نام برد و اعلام کرد: با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب به برکت نهضت امام راحل و خون پاک شهدا موج بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته است.

رحیم‌زاده در ادامه یادآور شد: دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط سپاه پاسداران در آب‌های خلیج فارس نشان از آمادگی، هوشیاری و قدرت درونی ایران اسلامی در تأمین امنیت در کشور است.

وی یادآور شد: این توفیق پیروزمندانه به جهان به ویژه دشمنان ثابت کرد آنجا که پای استقلال و عزت ایران اسلامی و ارزش‌های دینی در میان باشد ملت مقتدر، بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی لحظه و قدمی از خواسته‌های خود کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
زوایای پنهان "فرود اجباری"