سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مامان و نی نی/ تاثیر «حس لامسه» در نوزاد


مامان و نی نی/ تاثیر «حس لامسه» در نوزادتسنیم/ یک مدرس دانشکده طب سنتی گفت: ماساژ نوزادان به توسعه ذهنی و جسمی آنها کمک می‌کند، همچنین موجب می‌شود, بچه زمان بیشتری را آرام بماند, گریه و سر و صدای کمتری داشته باشد و به خواب بهتر آن کمک می‌کند.
کامران محلوجی کرمانشاهی درباره فواید ماساژ نوزاد اظهار داشت: ماساژ نوزاد فواید زیادی برای نوزاد و پدر و مادر دارد.
به گفته وی ماساژ نوزادان به توسعه ذهنی و جسمی آنها کمک می‌کند، همچنین موجب می‌شود, بچه زمان بیشتری را آرام بماند, گریه و سر و صدای کمتری داشته باشد و به خواب بهتر آن کمک می‌کند.
این مدرس دانشکده طب سنتی افزود: ماساژ بر کودکان نارس تاثیر زیادی دارد، همچنین ماساژ نوزادان بر توسعه روابط اجتماعی کودک نیز موثر است و به کاهش پرخاشگری نوزادان کمک می‌کند.
محلوجی کرمانشاهی ادامه داد: یک مطالعه نشان داد است که ماساژ نوزاد می‌تواند به بهبود یافتن زردی نوزادان کمک کند و به سرعت بهبود نیز می‌افزاید.
ماساژ نوزادان موجب بروز ضربان قلب باثبات و رفع یبوست آنها کمک می‌کند، همچنین ماساژ نوزادان در ارتباط عمیق‌تر آنها با خانواده حتی در سنین بالاتر کمک می‌کند.
این مدرس دانشکده طب سنتی خاطرنشان کرد: ماساژ نوزادان به مادران برای رفع افسردگی پس از زایمان کمک می‌کند، چرا که ارتباط عمیق‌تر با کودک بسیار به رفع افسردگی کمک می‌کند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
مامان بزرگ جیمی نوترون نی نی میشه