سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعداد داوطلبین انتخابات مجلس خبرگان 788 نفر و مجلس شورای اسلامی 5796 نفر


به گزارش خبرنگار  حوزه دولت  خبرگزاری تسنیم، محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور شامگاه امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان اظهار داشت: تا ساعت 19 امروز 788 نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شدند که از این تعداد 10 نفر خانم هستند.

وی ادامه داد: تا این لحظه 690 نفر از متقاضیان انتخابات مجلس خبرگان رهبری تمام مراحل ثبت نام را طی کردند و 98 نفر نیز در حال انجام مراحل مختلف ثبت‌نام هستند. 

مقیمی در خصوص آخرین آمار ثبت نام کنندگان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تا این لحظه 5796 نفر برای انتخابات مجلس مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ثبت نام 5343 نفر تکمیل و مابقی‌ نیز در حال انجام است. 

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: از رقم ذکر شده 512 نفر خانم و 4832 نفر نیز آقا هستند. 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دکتر محسن علیمردانی-نطق میان دستور در مجلس شورای اسلامی-نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی-