سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی Clash Royale به صورت جهانی روی پلتفرم اندروید در دسترس قرار گرفت


بازی Clash Royale به صورت جهانی روی پلتفرم اندروید در دسترس قرار گرفت

دیگر در این دوره و زمانه، کمتر کسی پیدا می شود که بازی محبوب استودیوی سوپرسل برای پلتفرم های موبایل، یعنی کلش آو کلنز، را تجربه نکرده باشد؛ عنوانی استراتژیک که با بهره گیری از المان های ساده اما جذاب در طولانی مدت، به موفقیت تبلیغاتی بی نظیری رسید. اوایل امسال بود که سوپرسل، از بازی جدید خود به نام Clash Royale رونمایی کرد که قرار بود برای دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شود.

همان طور که از نام بازی هم پیداست، Clash Royale در دنیایی شبیه به دنیای کلش آو کلنز می گذرد و حتی برخی از کاراکترهای آن ها نیز یکسان اند. اما کلش رویال از منظر گیم پلی، تفاوت هایی اساسی با کلش آو کلنز دارد. کلش رویال اوایل سال جدید میلادی، برای پلتفرم iOS عرضه شد و انتشار آن روی اندروید تا اواخر ماه گذشته به تعویق افتاد. در نهایت چندی پیش، بازی مورد بحث روی اندروید منتشر شد اما تنها در برخی از کشورهای خاص در دسترس بود.

حالا سوپرسل اعلام کرده که از این پس کاربران در اقصی نقاط جهان می توانند به نسخه اندروید بازی دسترسی داشته باشند و دیگر محدودیتی در تجربه آن وجود ندارد. مثل تمام بازی های فریمیوم مشابه و نیز کلش آو کلنز، کلش رویال به صورت کاملا رایگان عرضه شده اما در صورت تمایل، می توانید با خریدهای درون برنامه ای سرعت پیشرفت خود را ارتقا دهید.

گیم پلی کلش رویال روندی ساده دارد و با الهام از دو سبک استراتژیک همزمان و دفاع از قلعه دنبال می شود. هر گیمر، یک قلعه و دو برج در اختیار دارد و باید سعی کند که با حملات متعدد، ساختمان های دیگری را تخریب نماید. علاوه بر این، گیمر در طول گیم پلی باید به جمع آوری کارت هایی بپردازد که به وی در ساخت قلعه ای مستحکم و مقاوم در برابر حملات دشمن کمک خواهد کرد. جالب اینجاست که سوپرسل حتی بخش به نام Royale TV هم در بازی راه اندازی کرده که تاکتیک های مبارزه و چیزهایی از این دست را به گیمر آموزش می دهد.

Clash Royale Clash Royale قیمت : رایگان سازنده : Supercell سیستم عامل : اندروید و iOS حجم : 87 و 93 مگابایت

منبع: AndroidHeadlines

برچسب‌ها:Clash Royaleدانلود بازی Clash Royaleسوپرسلکلش آو کلنزکلش رویال

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
معرفی بازی کلش رویال برای اندروید clash royale