فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سختگیری در برابر تخلفات رویکرد جدید صداوسیما است


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی که ظهر امروز در پشت صحنه سریال «پشت بام تهران» به کارگردان بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی حاضر شده بود در جمع خبرنگاران به پرسش‌های آنها پاسخ داد. 

معاون سیمای رسانه ملی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص راه‌اندازی شبکه‌های جدید صدا و سیما توضیح داد و گفت: دیگر شبکه‌ای به نام HD نداریم و همان شبکه به نام شبکه تهران فعالیت خواهد کرد. مدیریت این شبکه برعهده احسان کاوه است و سخت مشغول فعالیت هستند تا بزودی شاهد راه‌اندازی شبکه تهران با فرمت HD باشیم.

پورمحمدی درباره تولید و پخش مستندهای بحران با محوریت حوادث اخیر کشورهای منطقه نیز گفت: گروه مستندسازی شبکه‌های افق و مستند سیما نیز در این زمینه مشغول فعالیت هستند که امیدواریم آثار قابل قبولی از آنها به تولید برسد.

وی در رابطه با تصمیمات اخیر این معاونت در ممنوع‌التصویر کردن مجریان و برنامه‌سازان رسانه ملی اظهار کرد: سیاست جدید سازمان صدا و سیما این است که در مقابل تخلفات جدی سختگیری می‌کنیم.

پورمحمدی در خصوص بررسی وضعیت پرونده علی ویرا مجری برنامه امشب گفت: پرونده این مجری در دو کمیته مجریان و نیز تخلفات صدا و سیما در حال بررسی بوده و انشاءالله که مشکل این مجری جوان بزودی حل شود. 

وی افزود: بازگشت علی ضیاء به تلویزیون را نیز همین دو کمیته مشخص می‌کنند که باید منتظر اعلام وضعیت از سوی آنها باشیم. 

معاون سیمای رسانه ملی تصریح کرد: اعلام ممنوع‌التصویری علی ضیاء در اخبار سیما کار اشتباهی بود و بنا نبود که این خبر در اخبار سیما به صورت علنی و به آن شدت اعلام شود. ما همیشه از مجریان حمایت می‌کنیم و حامی هنرمندان هستیم اما اینکه عده‌ای تخلفاتی را انجام می‌دهند باید به آن رسیدگی شود. 

وی در خصوص حاشیه‌های برنامه فیتیله‌ای‌ها یادآور شد: پرونده عموهای فیتیله‌ها در آن کمیته‌ها در حال بررسی است و نتیجه آن نیز اعلام می‌شود. 

پورمحمدی درباره درخواست حوزه علمیه مبنی بر تصویب فیلم‌نامه‌های سینمایی و تلویزیونی با محوریت روحانیون در حوزه علمیه پیش از تولید در رسانه ملی گفت: ما نمی‌توانیم همه فیلم‌نامه‌ها را به حوزه علمیه بفرستیم چراکه تعداد این آثار زیاد است اما اگر فیلم‌نامه‌ای نیاز به مشاوره داشته باشد با آن‌ها در تعامل هستیم.

معاون سیما رسانه ملی اضافه کرد:در نوروز سال آینده مجموعه «پایتخت5» را نداریم اما همان گروه برای ماه رمضان سال آینده سریالی را خواهند ساخت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نهی از سختگیری بر تشکل های دانشجویی انقلابی