سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه: دولت پیش از تعهد کتبی آمریکا نباید در اجرای برجام عجله‌ای کند


  X  

رئیس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه: دولت پیش از تعهد کتبی آمریکا نباید در اجرای برجام عجله‌ای کند

تسنیم/ رئیس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه با تأکید بر آنکه دولت، پیش از تعهد کتبی آمریکا نباید در اجرای برجام عجله‌ای کند، گفت: اجرای اقدامات عملی از سوی دولت ،پیش از گرفتن تعهد کتبی از آمریکا موجب خساراتی به کشور می‌شود و این موضوع بازگشت گذشته است.
حمیدرضا ترقی رئیس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لغو یک جای تحریم‌ها پس از برجام، اظهار داشت: دولت باید به آنچه که مقام معظم رهبری در نامه مشروط خود مطرح کردند توجه و آن را مورد عمل قرار دهد.
وی با تأکید بر آنکه دولت، پیش از تعهد کتبی آمریکا نباید در اجرای برجام عجله‌ای کند، گفت: اجرای اقدامات عملی از سوی دولت ،پیش از گرفتن تعهد کتبی از آمریکا موجب خساراتی به کشور می‌شود و این موضوع بازگشت گذشته است.
رئیس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی افزود: باید نسبت به تعهدات خود در قبال اجرای برجام از سوی آمریکا تعهد کتبی گرفته شود زیرا ما از آمریکایی‌ها فقط شاهد بدعهدی بودیم.
ترقی گفت:در صورت اجرای برجام توسط ایران پیش از دریافت تضمین‌ و تعهد کتبی لازم از سوی آمریکایی‌ها، باید گفت که این اقدام می‌تواند حاصل نوعی خوش‌بینی مفرط به آمریکا و مقدمه‌ای برای نادیده گرفتن حقوق مردم در حوزه فن‌آوری هسته‌ای باشد.


ویدیو مرتبط :
ماجرای تعهد کتبی آمریکا و اروپا برای لغو تحریم ها