علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رها سازی ۵۶ خودرو از محور مواصلاتی استان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از  جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، محمدرضا امیریان  اظهارداشت: صبح امروز پنج شنبه در پی ورود سامانه بارشی و بارش برف در نواحی غربی استان بویژه در شهرستان روانسر  تردد خودروها در محور مواصلاتی روانسر به جوانرود و جوانرود به پاوه  به سختی صورت می گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: در این راستا نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان، با حضور به موقع در صحنه به  کمک مردم شتافتند.

وی تصریح کرد: براین اساس۵۶ خودرو توسط نیروهای هلال احمر با بستن زنجیر چرخ رها سازی شدند و به ۱۵ نفر نیز با اسکان اضطراری خدمت رسانی شد.

امیریان با اشاره به حضور بموقع و فعال امدادگران و نجاتگران در این محورها، یادآور شد:  ۳ اکیپ امداد و نجات متشکل از ۱۲ نفر امدادگر و ۳ نفر نجاتگر راننده در این عملیات حضور داشتند که با پاکسازی جاده از برف در سهولت تردد  این محور مواصلاتی و برقراری ارتباط مجدد ارائه خدمات کردند.


ویدیو مرتبط :
تصادف وحشتناک در محور کرمانشاه بیستون