سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ویژگی های جدیدی با یک عکس لورفته از LG G5 به بیرون درز کرد؛ بدنه تمام فلزی و دوربین دوگانه


ویژگی های جدیدی با یک عکس لورفته از LG G5 به بیرون درز کرد؛ بدنه تمام فلزی و دوربین دوگانه

امروز، روز هیجان انگیزی برای طرفداران گوشی های هوشمند ال جی است. زیرا دقایقی پیش، تصویری از پشت یک دستگاه تلفن همراه هوشمند منتشر شده است که می گویند، این تصویر، مربوط به پرچمدار سال آینده ال جی، یعنی جی 5 خواهد بود.

ترنجی/ امروز، روز هیجان انگیزی برای طرفداران گوشی های هوشمند ال جی است. زیرا دقایقی پیش، تصویری از پشت یک دستگاه تلفن همراه هوشمند منتشر شده است که می گویند، این تصویر، مربوط به پرچمدار سال آینده ال جی، یعنی جی 5 خواهد بود.

گفته می شود که تصویر منتشر شده، مربوط به یک نمونه اولیه از ال جی جی 5 است. اگرچه از روی این تصویر نمی توان به طور کامل، در مورد ویژگی های جی 5 اظهار نظر کرد، اما واقعا به نظر می رسد که حداقل در ظاهر، شاهد بهبود ها و تغییرات جالبی به همراه ویژگی های جدیدی در جی 5 خواهیم بود. نکته جالب این که، نمونه اولیه درون یک قاب مشکی قرار گرفته تا ویژگی های آن کمتر لو برود.

اما اجازه بدهید تا صحبت را کوتاه و به نکات اصلی و کلیدی جی 5 که مورد علاقه شما عاشقان تکنولوژیست بپردازیم:

ادعا شده که در جی 5، بدنه کاملا فلزی شده است. اگر به سوراخ های روی پوسته قرار گرفته در این تصویر لورفته جی 5 نگاه کنید، بدنه آلومینیومی را مشاهده خواهید کرد و شما هم با این ادعای تمام فلزی شدن جی 5 موافق خواهید بود. لودهنده این تصاویر همچنین ادعا می کند که باتری در جی 5، غیرقابل جابه جایی و ثابت بوده و شکاف سیم کارت و کارت حافظه جانبی در اطراف دستگاه وجود دارد. او می گوید، جی 5 دستگاهی فوق العاده برای کسانیست که می خواهند جی 2 خود را فروخته و دستگاهی جدید بخرند.

در مورد صفحه نمایش هم گفته می شود که جی 5، دارای یک صفحه نمایش 5.3 اینچی است. هرچند که خیلی ها هم صحبت از اندازه 5.5 و 5.6 اینچی داده اند که هنوز هم به طور قطعی اندازه نهایی مشخص نیست.

پردازنده در جی 5، اسنپدراگون 820 خواهد بود که با 3 گیگ رم همراهی می شود، که این مورد، یکی از محتمل ترین شایعات، پیرامون جی 5 است(در واقع ما نمی توانیم، پردازنده ای به جز پردازنده پرچمدار 2016 کوالکام را برای جی 5 تصور کنیم).

در مورد دوربین دوگانه هم که در تصویر لو رفته قابل مشاهده است باید گفت، دوربین عقب جی 5، دارای دو دوربین دوگانه 16 و 8 مگاپیکسلیست که همراه با ماژول فوکوس خودکار لیزری و احتمالا، یک سنسور طیف رنگ ارائه می شود. همچنین گفته شده که جی 5، دارای سنسور ضربان قلب هم خواهد بود که اگر این چنین باشد، باید ال جی را برای مونتاژ چنین قطعات زیادی در دوربین ستود.

همچنین، گفته شده که جی 5، دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو است که شایعات پررنگی پیرامون یک اسکنر عنبیه چشم در این دوربین، برای امنیت دستگاه به چشم می خورد. اما خیلی ها هم می گویند که چنین چیزی نخواهد بود و ال جی از یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده در دکمه هوم در پشت دستگاه استفاده خواهد کرد.

در کنار این ها، از ویژگی های دیگری چون پورت USB-C، سنسور فشار، یک بلندگو در پشت، در جی 5 یاد می شود.

ویژگی های جی 5 جالب به نظر می رسد. شما چگونه فکر می کنید؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گوشی ال جی G5 با لوازم های جانبی‌ واقعیت مجازی و دوربین LG 360 CAM + زیرنویس