سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ساعت هوشمند ، این بار در قد و قواره یک گوشی واقعی!


ساعت هوشمند ، این بار در قد و قواره یک گوشی واقعی!

مهمترین قابلیت ساعت‌های هوشمند در ارتباط آن‌ها با تلفن هوشمند است.در واقع این ساعت‌ها قرار است مکمل تلفن هوشمند بوده و انجام برخی از امور را از طریق ساعت و بدون نیاز به خارج کردن تلفن از داخل کیف یا جیب شما میسر کنند.

زوم تک/ مهمترین قابلیت ساعت‌های هوشمند در ارتباط آن‌ها با تلفن هوشمند است.در واقع این ساعت‌ها قرار است مکمل تلفن هوشمند بوده و انجام برخی از امور را از طریق ساعت و بدون نیاز به خارج کردن تلفن از داخل کیف یا جیب شما میسر کنند.

به گفته ی برخی از کارشناسان ساعت های هوشمند فقط برای مسائل معمولی نظیر خواندن اس ام اس، آگاه شدن از وضعیت آب و هوا، جواب یا رد کردن تماس و … استفاده می شوند که کارایی آن ها را محدود می کند. اما بایید ساعت های هوشمند طوری طراحی شوند که از آن ها بتوان به عنوان یک گجت جداگانه استفاده کرد.

اولین ساعت های هوشمند را می توانیم همان ساعت هایی دیجیتالی که در دوران کودکی به دور دست خود می بستیم بدانیم. این ساعت ها دیجتالی بودند و روی بسیاری از آن ها ماشین حساب وجود داشت. همچنین ساعت های دیجیتالی ای وجود داشتند که می توانستید با آن بازی کنید.
گفتنی است در سال های اخیر، گجت های پوشیدنی با استقبال گسترده ای از سوی مخاطبان مواجه شده اند که در این میان ساعت های هوشمند بازار خرید مناسبی را به دست آورده اند.

حال گجت جدید و متفاوتی عرضه شده که همانند یک ساعت بر روی مچ کاربر بسته می شود و می تواند امکانات جدیدی را همانند ساعت های هوشمند در اختیار کاربرانش قرار دهد،اما این بار این ساعت هوشمند در اندازه یک گوشی ظاهر شده است.

این گجت که مطمئنا طرفدارن بسیار زیادی را برای خود پیدا خواهد کرد سال آینده میلادی به بازارها عرضه می شود.
این محصول ساخت Rufus Labs بوده و یک گوشی هوشمند متفاوت است. این محصول با هدف استفاده روی مچ دست کاربران و به عنوان ساعت های هوشمند تولید شده که از قابلیت های آن می توان به صفحه نمایش۳.۲ اینچی و همینطور Android KitKat اشاره کرد.

طبق ادعای شرکت سازنده کاربران با استفاده از این گجت می توانند از امکانات و قابلیت هایی به مراتب بیشتر از ساعت های هوشمند برخوردار شوند زیرا این گجت علاوه بر قابلیت های ساعت های هوشمند همانند یک گجت پوشیدنی نیز عمل می کند.

این گجت از میکروفون و همینطور بلوتوث نیز برخوردار شده تا بتواند تماس های تلفنی روی موبایل آیفون را نیز پاسخگو باشد.این گجت می تواند جایگزین موبایل، کیف های پول یا حتی ساعت ها شده و دوره جدیدی را در دنیای فناوری رقم بزند.
گفتنی است این گجت در سه مدل و حافظه های ۱۶ و ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
شجاعت به قد و قواره نیست !