پیوس: دوست دارم طارمی رکوردم را بشکند


خبرگزاری ایسنا: فرشاد پیوس درباره دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار کرد: این بازی حکم مرگ و زندگی را برای پرسپولیس دارد. برانکو اگر می‌خواهد تیمش در کورس قهرمانی باشد باید این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد. البته با توجه به پتانسیلی که پرسپولیس دارد مطمئنا می‌تواند سپاهان را شکست بدهد. البته فراموش نکنید سپاهان هم برای برد به زمین می‌آید. آنها هم در کورس قهرمانی هستند و می‌دانند در صورت شکست از صدر جدول فاصله می‌گیرند. به اعتقاد من هر تیمی در این دیدار بتواند از فرصت‌هایش استفاده کند و گل بزند به پیروزی خواهد رسید.

وی به حضور نیافتن بازیکنان پرسپولیس در مراسم ختم همایون بهزادی اشاره کرد و گفت: اینگونه کارهای اخلاقی را باید به بازیکنان جوان پرسپولیس آموزش بدهند. زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم، اگر در یک روز همزمان به مراسم ختم و عروسی دعوت می‌شدیم، مطمئنا به مراسم ختم می‌رفتیم زیرا اعتقاد داشتیم مرگ برای همه وجود دارد و باید به خانواده متوفی احترام بگذاریم.

پیوس در ادامه درباره اینکه مهدی طارمی گفته به خاطر نگرفتن عکس سلفی با هواداران به مراسم ختم نرفته است، گفت: بازیکنان باید بدانند، ما هرچه داریم، اول از خداست بعد به خاطر محبت هواداران است. چه ایرادی داردی یک هوادار با بازیکن محبوبش عکس یادگاری بگیرد؟ خود من زمانی که بازی می‌کردم با هواداران با محبت و خوشرویی رفتار می‌کردم. هیمن الان هم وقتی کسی از من درخواست عکس یادگاری می‌کند، با جان و دل می‌پذیرم و با او عکس می‌گیرم. حتی برخی چند عکس می‌اندازند. این کار چه ایرادی دارد؟

وی ادامه داد: چند روز قبل در یک دورهمی، من و ناصر محمدخانی به همراه طارمی حضور داشتیم که صحبت‌های خوبی میان ما مطرح شد. ما تجربیات خومان را در اختیار طارمی قرار دادیم تا بتواند فوتبالیست بزرگی شود. به او گفتم اگر می‌خواهی در آینده ستاره شوی، باید حواشی را کنار بگذاری و فقط به فوتبال فکر کنی. طارمی اگر می‌خواهد نشان دهد که ستاره است، باید سه یا چهار سال متوالی آقای گل شود و بعد به شکستن رکورد من فکر کند. خوشحال می‌شوم روزی رکورد مرا بشکند.


ویدیو مرتبط :
آلبوم جدید گروه7بنام دوست دارم. تراک 6: هرچی میگم دوست دارم