سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس ستاد انتخابات مازندران : امانتدار آرای مردم هستیم


به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا یونسی روز سه شنبه در آئین آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات در مازندران افزود : ستاد انتخابات این اطمینان را به مردم مازندران می دهد که به صورت جدی از آرای آنها صیانت می کند.
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از آرای مردم به عنوان امانت نزد مجریان انتخابات یاد و تاکید کرد : مجریان نیز این امانت را با انعکاس نتیجه انتخاب مردم ، پاسداری خواهند کرد.
یونسی گفت : مهم ترین خواسته مجریان انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت خویش است و امانتداری نیز اصلی ترین ابزار اطمینان بخش در تحقق این خواسته به شمار می رود.
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران تعداد حوزه های انتخابیه این استان را 9 حوزه اصلی و 46 حوزه فرعی اعلام کرد و افزود : ثبت نام از داوطلبان نامزدی پنجمین دوره خبرگان رهبری 26 آذر و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز 28 آذر همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.
استان مازندران دارای چهار نماینده در مجلس خبرگان رهبری و 12 کرسی در مجلس شورای اسلامی است .
این استان با حدود سه میلیون و 180 هزار نفر جمعیت دارد ، بر اساس گزارش های رسمی بیش از دو میلیون نفر واجد شرایط رای دادن دارد .
6982/1654

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شمارش آرای انتخابات پارلمانی در تونس